Voor de mensen waar het progje om de perms te bekijken heb ik hier een webbased app voor gemaakt: Het is nog lang niet af maar het is beter dan niets natuurlijk Als ik morgen tijd heb op school zou ik hem wel verder afmaken Klik hier PS: let niet op het uiterlijk het gaat om de functionaliteit
Je unlocked elk stukje armor op een andere manier. Hoe je het unlocked heeft met de SP MP en je achievements te maken.
klopt helemaal, je moet ze unlocken. Hoe weet ik nog niet.. vast door multiplayer EN singleplayer... je begint met 3 verschillende sets ofzo ..
Het programma werkt echt niet bij mij. Hij laat het plaatje de hele tijd niet zien. En als hij dan een keer een spartan laat zien, als ik dan iets verander dan doet het plaatje het weer niet.
Ik neem aan dat bungie slim genoeg is geweest om de armor's geen gameplay elementen zullen veranderen zoals hitbox maten en extra shield enzo?
Dat vroeg ik mij ook af. Het maakt toch niet uit qua gameplay? Dus niet dat iemand met minder armor sneller loopt maar wel weer een stuk kwetsbaarder is? Het maakt geloof ik alleen maar cosmetisch uit... Tenminste dat hoop ik. Bij mij wordt het ook zo'n soort chinese armor lijkt een beetj op Samurai echt vet!
De server van Bungie de de plaatjes doet is soms down om een of andere reden probeer het later gewoon weer. Nou doet hij het wel gewoon.
ik krijg een fout bij het openen van het programma, ik hbe niet de juste versie van .net maar als ik hem wil update staat er zogezegt al een versie op, maar het programma werkt niet kan iemand mij helpen ?