1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je Achievements [13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mcp

Mcp Metastasizing

Leuk Bevonden:
    0
    Hulp!!! Ik heb serrieus alle benodigdheden voor de 100% completion achievement voor Halo Wars maar ik krijg em gewoon niet :confused: Kijk maar bij me tag.. Kheb alle achievements die benodigd zijn!?!?!?! echt Wtf

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Kijk ff op x360a.org, daar kun je vast wel vinden wat je nog moet doen!

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Too Human
    670 van 1000 [​IMG]
    29 van 50 prestaties

Artisan to the Aesir 10 [​IMG]
    Craft 100 blueprints.

To Hel and Back 80 [​IMG]
    Helheim has been completed (all tokens collected) in Single Player or Online Coop Play.

Exultation of Steel 30 [​IMG]
    Hel has been defeated by the Cybernetic Baldur.

Wat een dramatisch slecht spel. Camera en gameplay zijn niet al te even best, maar de balans is gewoon compleet zoek. Eindbazen slaan nergens op. Je bent een jaar op ze aan het schieten, omdat er amper health bij hun af gaat. Welk wapen je ook gebruik. Zelfs met nieuwe wapens en armor, ben je nog ontzettend lang bezig met de eerste eindbaas en zelfs met die belachelijk veel vijanden tussendoor ben je een tijd zoet voordat ze eindelijk dood gaat. Intussen ben je zelf tich keer dood gegaan.
    Na het uitspelen wilde ik nog even naar de spider farm om wat levels omhoog te gaan, maar dat is bij mij gewoon geen doen. Gaf het maar op, want ook al zou ik er komen, dan zou ik die spin toch weer met moeite dood krijgen, waardoor het niet op schiet. Slaat gewoon echt helemaal nergens op dit.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, klopt wel. Maar wat ook helpt is om af en toe terug te gaan om je stuff te repairen.

4x keer dat ik em uitspeelde waren de eindbazen idioot sterk, zat er gerust een uur op in te slaan en waren ze nog niet dood. Maar toen zag ik ook dat al mn wapens helemaal geen damage meer deden omdat ze gerapareert moesten worden. Scheelde veel frustraties.

En die charm tiers etc echt te vaag voor woorden. Ik snap het nu, maar het wordt nergens goed uitgelegd.

Vandaag de laatsten nog gehaald. Binnenkort de epilogue DLC nog even downloaden, zat gelukkig gratis bij mn game, want zou hem niet zelf erbij gekocht hebben.

5. casa

casa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2
    1300 van 1425 [​IMG]
    64 van 66 prestaties

Seriously 2.0 50 [​IMG]
    Killed 100,000 enemies

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
  7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf ;)?

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of gegliched. Een van de twee :emo:

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zo erg is het niet hoor... overigens, er zijn tal wapens waarmee je de eerste eindbaas in één minuut dood hebt! :eek: Ik ga bijna nooit dood in Too Human (behalve met de Berserker) en heb het spel meer dan vijftig uur met plezier gespeeld. Maar als je het zo'n klotegame vind, je moet die Achievements halen?

10. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Saints Row 2
    400 van 1125 [​IMG]
    22 van 55 prestaties

Phone Sex 20 [​IMG]
    Called Tera as a homie

Fluffer 35 [​IMG]
    Completed the Ultor Exposed mission arc

DW: GUNDAM 2
    75 van 1000 [​IMG]
    3 van 30 prestaties

Total Shot Down: 10000 25 [​IMG]
    Total Shot Down in Player Record exceeds 10000. Save data to unlock achievement.

Official Mode: 1 Character 25 [​IMG]
    Clear Official Mode using 1 character. Save data to unlock achievement.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Too Human heeft wel een aantal echt bizarre vage kenmerken om het netjes te zeggen.

Zo was mn eerste playthrough leuk, maar hoe meer je speelt en vaker je de game uitspeelt hoe klotteriger het spel wordt, omdat de vijanden steeds onevenredig veel sterker worden. Dus hoe vaker je em uitspeelt hoe kutter het spel wordt. Weet dat in mn laatste playthrough, denk dat het de 5x was dat ik het spel uitspeelde, dat ik die wolfbaas 45 minuten inelkaar zat te rammen en er niks van hem afging, wat bleek, al mn armor en wapens waren zomaar tot bijna 0 gereduceerd.. kon ik weer helemaal terug mn armor en wapes repairen in de basis en weer terug... en dat steeds weer, terwijl de eerste playthrough die gast binnen een minuut op de vloer lag.

En ik hou wel van een beetje uitdaging, maar dit werd gewoon irritant. Dus hou het bij 2x uitspelen en hou het daarbij. En dat hele charm systeem hadden ze ook moeten uitleggen op een manier dat iemand het snapt. want was er pas na een aantal playthroughs achter. Iedereen die ik hoor snapt er geen reet van.

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, dat met die charms blijft vaag. Moet nu nog een aantal runes met een M, om in level 1 charms te kunnen stoppen, zodat die ook compleet zijn. En hoe ik een level 3 charm krijg, geen idee. Hoorde van iemand dat je een level 1 charm in een level 2 charm moet stoppen ofzo, maar dat lukt me niet.
    Begon de game co-op en lijkt wel of ie daardoor doomed is en alle tegenstanders veel sterker zijn dan dat ze horen te zijn. Er komen af en toe zo veel vijanden die je zo snel dood maken. Zelfs als ik met nieuwe armor en weapons begin, ben ik vaak veel te snel dood. Balans is gewoon zoek, want dit hoort niet te mogen kloppen. Nu is het niet moeilijk, maar ga je gewoon veel dood. Na ruim 1 playthrough ben ik bijvoorbeeld al 300x dood gegaan. Zelfs de eerste keer kreeg ik die eerste baas al met moeite dood. Dan loop je 10 minuten op hem te schieten met je sterkste wapens, maar dan gaat er nauwelijks health af. Dat levelen gaat nu ook tergend langzaam. Probeer nu tot 40 te komen (ben 37) en nog wat charms te voltooien (als ik die M runes nog eens tegenkom). Dan ga ik met een nieuw karakter eens opnieuw beginnen. Misschien klopt de balans dan wel.

Af en toe krijg ik zo een power move (met RS + LS), dan worden onwijs veel gastjes gekilld en vult de combo-meter zich tot 3. Erg fijn, maar geen idee wanneer je die steeds weer krijgt. Lijkt wel eens per uur.

Deze nog gehaald vanavond. Wist niet eens dat ik BattleCry geactiveerd had en zoveel gastjes had gekilld.

Too Human
    680 van 1000 [​IMG]
    30 van 50 prestaties

Show No Mercy 10 [​IMG]
    25 enemies killed with a single Battle Cry.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wel mooi dat je 't spel helemaal loopt af te zeiken, maar wel gewoon doorspeelt? 8)

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Het spel is best vermakelijk en als je eenmaal bezig bent speel je het ook snel een paar uurtjes, vooral de eerste keer is het spel leuk, maar hoe hoger je leveled hoe klotteriger het spel wordt omdat de vijanden onevenredig veel sterker worden aan de hand van jou level. En je wapens en armor steeds helemaal kapot gaan.

Dus het is een leuk spel, met een aantal bizarre dingen in het spel die gewoon er niet in had mogen zitten. Als ze dat hadden gefixed was het een top spel geweest ipv een gemiddeld spel.

Die level 3 charm werkt hetzelfde als level 2 charm.

Je doet quests om een charm complete te maken en die level 1 charm zet je in om een level 2 charm te maken, zoals je zei.

Een level 3 charm moet je vullen door level 2 charms te gebruiken, dus dat is heel veel werk. Aangezien je eerst level 2 charms moet completen door level 1 charms in te zetten.

Hoop dat je het zo snapt, het is gewoon een vage boel omdat ze niks uitleggen.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok, maar hoe zet ik level 2 of level 1 charms in?
    Want ik heb een aantal witte (level 1) charms voltooid en zonder wat te doen een keer 2 blauwe, level 2 charms gekregen. Ik kan nu enkel die gevonden runes ofzo inserten, maar geen andere, voltooide charms om een level 2 charm te maken.

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je kan alleen level 1 charms in een level 2 zetten als het teken overeenkomt met de level 2 charm. En als je alle tekens van de level 2 charm helemaal klaar hebt dan krijg je een charm waar je een level 3 charm van kan maken als je genoeg level 2 charms hebt.

Elke charm moet je bepaalde tekens verzamelen en maken om hem te completen.

Beetje ingewikkeld om het uit te leggen. Maar maak zoveel mogelijk van de blauwe charms af. Want met die blauwe kan je later weer roden maken etc

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Halo 3
    Lee R Wilson Memorial
    Scored 5 grenade sticks in any ranked free for all playlist.

Moest er nog maar eens van komen :9

18. Desiler

Desiler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben teveel met multiplayer bezig :p Heb ook de 360 pas 2 dagen...

Halo 3
    20 van 1750 [​IMG]
    1 van 79 prestaties

Landfall 20 [​IMG]
    Completed the first mission of the Campaign.

Call of Duty 2
    50 van 1000 [​IMG]
    1 van 13 prestaties

Completed Training 50 [​IMG]
    Completed Basic Training

Niet heel veel bijzonder dus.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    FIFA 09
    1120 of 1250 [​IMG]
    52 of 58 Achievements

Living legend 50 [​IMG]
    Reach legendary status for your country

Frequent flyer 20 [​IMG]
    Win in every stadium

EINDELIJK! :eek:, dacht dat hij geglitched was omdat ik overal had gewonnen. Net maar een potje gespeeld in het stadion Hanguk en toen kreeg ik hem :D Ben lekker bezig met FIFA :)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    BF: Bad Company
    175 of 1000 [​IMG]
    9 of 50 Achievements

Say goodbye to the gold! 25 [​IMG]
    Completed 'Crossing Over' on hard

Manic Lumberjack 15 [​IMG]
    Knocked down a small forest

Unreal Tournament® 3
    450 of 1000 [​IMG]
    23 of 50 Achievements

Hammerhead 10 [​IMG]
    Got the "JackHammer" award in 10 matches.

Sir Slays a Lot 20 [​IMG]
    Got the "Monster Kill" award in 20 matches.

Pistolero 10 [​IMG]
    Got the "Gun Slinger" award in 10 matches.

Rock Band 2
    680 of 1000 [​IMG]
    37 of 50 Achievements

Road Dog 30 [​IMG]
    Played in every venue in the world

AN-I-MAL!!! 25 [​IMG]
    Beat the Impossible Drum Challenge

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina