1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je Achievements [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is een foutje van DVD, voor die Club Legend achievement moet je geen 50 uur spelen maar Club Legend worden in Be A Pro. ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Je zou gelijk kunnen hebben, maar toch heb ik liever geen FEAR game in mijn collectie. Schijnen ook een paar van bitch achtig formaat achievements in te zitten. ;):)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En omdat er een Achievement in zit die we niet kunnen halen kopen we 'm niet...
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2
    620 van 1000 [​IMG]
    9 van 13 prestaties

    [​IMG]
    Veteran of Crossing the Rhine 60 [​IMG]
    Finished Crossing the Rhine mission on Veteran difficulty

    [​IMG]
    Veteran of Fortress Stalingrad 60 [​IMG]
    Finished Fortress Stalingrad mission on Veteran difficulty

    Alle makkelijke gehad, nu de moeilijke missies nog..
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat zeg ik niet, maar ik heb het dan alleen over die bitches van achievements. Ik koop hem alleen niet omdat ik geen zin in schrikmomenten heb en toch al niet zo'n grote horror fan ben. Als Resident Evil 5 een ander systeem had, dan had ik die denk ik nog wel gekocht. ;):)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor F.E.A.R 1 is dat zeker zo , ik heb hem op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld van easy tot extreme, heb alle vijanden vermoord, heb hem gehaald zonder maar 1 keer dood te gaan, zonder ook maar 1 boost te gebruiken en nog ben ik volgens mij niet over de helft qua punten :+ (komt ook omdat er MP achievements in zitten en niemand die crappy MP speelt)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    _O_ You're the man, man!
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff, vooruit dan. Maar aan je GamerScore te zien heb ik het idee dat je echt zo'n Achievement-hoer bent. :+ Zit ik er naast?
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Gefeliciteerd! Je eerste bericht is meteen een kut bericht!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat ben ik ook wel, maar bepaalde game koop ik niet om de achievements of de mogelijkheden, maar gewoon niet omdat het me niet echt trekt. Vond de demo van deel I nogal K.U.T. ;):b:
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 5 cent zou krijgen voor elke keer dat Yellow het heeft over achievements zou ik nu miljardair zijn ;).
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zegt toch niks :D ik heb ook een forse gamerscore maar van de 125 spellen die ik gespeeld heb heb ik er maar 3 op 100% (de drie die je automatisch op 100 krijgt als je ze uitspeelt :+ ) ben ik dan met mn 30.000+ ook een Achievementhoer ? O-)
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Valt hij te boosten dan?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dan heb je te veel geld aan games gespendeerd. :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik gun het je wel in deze tijden. Stort je achievementtegoed dan niet in IJsland op de bank, maar bij Dikkie Dik van DSB ok? ;)\o/ Serieus, ik vind dat systeem gewoon vet en koop veel games. Mijn doel is altijd de helft van het aantal GC te halen, maar dat lukt of kan niet bij alle games. Ik heb er denk ik al rond de 100 gespeeld, Arcade niet meegerekend. ;)8)
     
  16. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    o shippies scherp :9
    dat moet ik ff veranderen thx ;)
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak ook maar een geintje hoor ;). Btw, waarom noem je het GC? Is het niet gamerscore?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zolang er niet meer interessante games uitkomen dan ik geld te besteden heb zie ik t probleem niet O-)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ja, verkeerde poging tot een intellectueel vermogen binnen de gamewereld. Nee, gewoon een tik van me. Bovendien kun je Gamerscore in twee dingen opslitsen. Gamers en Core of Gamer en Score, het is dat laatste zoals je weet, maar ik tik gewoon dwangmatig iedere keer GC in. ;):)
     
  20. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    gozer, wat ben jij een zielig ventje
    ben ik een keer blij met een achievement, omdat fifa gewoon een uber game is. die al heel lang uit is trouwens, en redelijk veel heb gespeeld, maar ik game per dag niet veel ofzo.

    jij denkt dat ik te veel game prima, maar kom niet met je pessimistische opmerkingen mijn gevoel over die achievement verpesten. ik vind het gewoon leuk dat ik em 50 uur gespeeld hebt, wat zo'n irritant jochie als jij ervan vindt interesseert me geen bal
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina