Inerdaad Texas Hold'em moet je als completionist zeker niet spelen. Na 24.000 + hands (dat duurt echt verschikkelijk lang) heb ik hem nog steeds niet. Maar ik ga hem ooit patsen in dit topic.. hoop ik
Aegis Wing, De achievement ACE 185.000 punten halen lukt je pas na een paar keer waarschijnlijk aangezien je best wel veel uit de lucht moet schieten. Maar hij goed te doen.
Carcassonne, Eitje, deze heb je binnen 5 uur schat ik. Stelt niets voor. En het is een erg leuk spelletje in mijn ogen.
Texas Hold'em, Gewoon niet doen, het is wel leuk als je van poker houd maar alleen de royalflush is gewoon een bitch.
Totemball, Geen ervaring mee, niet gespeeld maar schijnt dus erg moeilijk te zijn. Maar ik wil ook even weten of dit wel of niet iets is voor een 200/200
Undertow, Goed te doen maar wordt saai, vooral als je de 10.000 kills wilt halen
Yaris, Niet gespeeld maar schijnt echt het kutste arcade spelletje ooit te zijn. En duurt een tijdje voor je een paar hebt geloof ik. Ik denk dat hij wel te doen is voor een 200/200. Het zal wel doorbijten worden.
Laatst bewerkt: 25 apr 2009