1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je Achievements [Deel 19]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, tot NFITWR. Dat heb ik echt 2 uur geprobeerd en toen was ik er bijna maar had gewoon te weinig tijd over om het af te kunnen maken. Dus had weer vanaf het begin moeten starten.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als het goed is krijg je checkpoints waar je iig nog genoeg tijd hebt om het af te maken. Als je onder een bepaalde tijd zit krijg je een checkpoint ook niet. Moet dus haalbaar zijn als je een checkpoint hebt gekregen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet op mijn extreem voorzichtige manier :+

4. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Flashen en RUN LIKE HELL voor een checkpoint. Bij mij was het op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon precies wist waar en hoeveel enemies er om een hoekje kwamen zetten.

5. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    vond de eerste cod nog het moeilijkst op veteran want op 1 of andere manier waren alle kogels en granaten raak van je tegenstanders . Bij de laatste cod delen leek het meer op die scene van hot shots waar je ook schiet ze gaan altijd wel neer lol

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Haha ja idd, en dan net bij het laatste huisje voor de checkpoint dood gaan. En dan bedoel ik dood gaan zonder dat je er iets aan kan doen omdat je in 0,1 seconde 2 headshots krijgt waar je niks tegen doet. Mn eerste xbox is ook dood gegaan door COD2 destijds :+ Huidige COD's stellen echt niks voor. Destijds COD MW2 op veteran uitgespeeld in 4 uurtjes, daarna COD2 weer erin gedaan :D dan zie je echt wat het verschil is en hoeveel makkelijker games tegenwoordig zijn, ook al is het maar een paar jaar.

7. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Vorige week de Mile High Club achievement gehaald in COD 4! :D Eindelijk XD

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even PoP gespeeld. Popte deze 2 achievements snel omhoog. Power-ups heb ik ook ineens allemaal. Had ze al, maar wegens defecte HDD moet ik hem weer helemaal vanaf begin af aan spelen. Kom ik weer steeds tegen die bewegende palen aan waar ik zo een hekel aan heb. :+
    Gaat redelijk rap, al heb ik nog wel even te gaan voordat ik op mijn laatste oorspronkelijke save punt ben en vanaf daar weer rustig verder kan.

Prince of Persia: TFS
    470/1000 [​IMG]
    23/40 Achievements

And King of Blades
    Killed 500 enemies using the sword.
    20 [​IMG] (03-2-2012)

This is Persia!
    Kicked 20 enemies off of ledges.
    20 [​IMG] (03-2-2012)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vanmiddag nog even New Game+ op Don uitgespeeld bij The Darkness 2, 1000/1000 nu.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    The Silo. Ben daar nog steeds gebleven in deel 2, misschien ooit eens uitspelen :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat vond ik nog niet zo moeilijk. Iets later moet je 2/3 huisjes overnemen....dat heeft me 1 cd gekost :lol:

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Was 'ie lastig op Insanity? Ben zelf een stukje met Insanity begonnen, maar vindt het toch behoorlijk pittig op sommige punten.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kwam niet eens verder dan de missies in Rusland. Erg, maar in COD 2 bleven de vijanden ook gewoon komen als je niet vooruit durfde te komen. Nooit heb ik die titel helemaal op Veteran uit kunnen spelen.

Dat level op die heuvel, verder op in de game, met de Amerikanen was ook zwaar verrot. Vooral als de Duitsers de heuvel op komen rennen en jij vast zit in de goot ofzo. Dikke fukkie le fuck fuck moment. Ik heb het een stuk geprobeerd, maar de eerste keer schijt je echt wel bijna in je broek op Veteran met COD 2. 8)

14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Die was inderdaad pittig maar die missie in frankrijk in de nacht/avond vond ik het ergst. Dat laatste gebouw (HQ) er bleven maar duitsers uitkomen en werd vaak op laatst toch nog kapotgeknald (en maar op men lijk blijven schieten xd)
    Worst mission ever

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hahaha ja. Dat te bedenken dat mijn broertje, MikaKimi, COD 2 en COD MW I beide op 1000 heeft staan. Je wilt niet weten hoeveel ziektes ik toen uit de kamer naast mij hoorde galmen.

No offence daarmee, maar hij heeft het wel gered. Ik kwam later op het station een kennis van hem en mij tegen. Ik zei dat MikaKimi MW I op de 1000 had staan, pissed dat die kennis werd. Hij bleef voor eeuwig steken op 980. :+

Ik heb er wel goede herinneringen aan, vooral COD 2. Was online altijd erg vet, vooral met zijn alleen in Carentan. Imo best map ever.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb MW3 inmiddels 133 uur gespeeld en nog altijd 0/1000G en met de voorgaande Cod's heb ik ook maar iets van 100G :emo: Nog nooit een campaign uitgespeeld ervan.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geen survival gespeeld dan? Of SpecOps?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IMO leuke modus zo een keer tussendoor. Of om alle achievements te halen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan dat wel begrijpen. Wanneer je de campaign van BF 3 speelt wil je die toch echt wel eerst doen hoor, want daar zitten toch brute missies tussen. Zei het dat sommige on rails zijn. Vooral die met de F18, imo mooiste missie van het spel en daar zijn ongeveer 2/3 achievements te verdienen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina