1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je Achievements! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL, volgens mij is er bij hem ongeveer 10.000/20.000 [​IMG] gehaald door cheaten :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, vergeten!

    Shizzle = right!:b:
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een bewijs/reden om dat te zeggen? O-)

    Heb bijna de chainsaw kill achievement nog 10 ofzo :9 Gaat wel langzaam bij mij :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat ie de No-Crash Victory achievement heeft gehaald zegt eigenlijk al genoeg :+
     
  5. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    - Alle achievements van RR6 offline gehaald, op deze manier valt t niet op dat hij ze allemaal op een dag heeft gehaald.
    - Eerst rank S gehaald in DOA4, daarna pas Rank A.
    - Eerst 100 vijanden gedood in Survival Mode van DOA4, daarna 80.
    - 1000 punten gehaald en eerste geworden in Top Spin 2, zonder ook maar een Match te winnen.
    - Ook alle MotoGP 06 Achievements gehaald terwijl hij offline was. Dit zelfs 2 keer in zijn profiel!
    - Idem voor Superman Returns.
    - Heel de volgorde van de Dead Rising achievements klopt niet, eerst 20 mensen gered en daarna 10 mensen etc.

    Genoeg bewijs, of moet ik de rest van de lijst ook afgaan?

    PS: Over die offline achievements... Als je Gamesaves gebruikt zijn deze vaak offline behaald omdat deze dus gedownload zijn van iemand die ze ook offline heeft gehaald. Dit omdat je na het instaleren van de Hersftupdate je geen Gamesaves meer kunt gebruiken. Daarnaast heeft hij soms wel online achievements gehaald en soms niet, waarom soms niet? Gamesaves?
     
  6. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bij DoA wel eerlijk de Achievements gehaald heeft, als ik zo bij de datums bekijk.
    Ik heb dat ook bij onder ander Frogger, Hitman en GRAW.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Viva PiƱata

    [​IMG]

    Longivety Master

    Played the game for 50 hours. 20G.


    Eindelijk!!

    Nu alleen de Chewnicorn Achievement nog!
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Bij mij staat toch ook eerst uitgespeeld op Insane en dan pas op Hardcore, klopt toch ook niet? :confused:
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan wanneer je met dom hebt gespeeld en co-op hebt gedaan ook al was het retorisch :+ (doelde je op doa4?)

    @Nuke, eerst 100 en dan 80 kan idd, bij de 100 krijg je namelijk niet de achievement van 80.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja oke vooruit, dat wist ik dan neit precies. Maar van die ranks klopt dus niet, en de rest van de voorbeelden ook niet.
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb eens zijn profiel bekeken. Hij gamesaved zowat 9/10 games:thumbs:
     
  12. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb al gezegd dat ik gamesave, boeie!

    Van DoA heb je geen verstand zie ik wel want daar heb ik alles legaal gehaald. Ranks ook! Jammer he?

    Wat is er mis mee om offline games te spelen oke ik heb al gezegd dat ik save maar ik speel ook wel eens gewoon offline.....

    maar ja corneel en nukeshell kunnen gewoon niet tegen dat ze zelf deze mogelijkheid niet hebben. Jammer dan! :b:
     
  13. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja alleen kneuzen gebruiken deze mogelijkheden :+
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  14. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst, het boeit me niet dat je save-games gebruikt. Je wordt er vast en zeker erg gelukkuig van, dus dan moet je dat vooral doen.
    Het gaat er mij meer om dat je niet moet gaan zitten opscheppen met achievements die je door cheaten gehaald hebt, dat komt zo enorm kneuzig over.

    En ik ben inderdaad enorm jaloers op het feit dat je kan save-game cheaten...was ik maar zo stoer :lol: .
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er dan gewoon sites waar je de save games kan afhalen?
    En zo krijg je dan ook de archievements online :confused:
    Is de fun er toch vanaf dan
     
  16. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    hahahaha je moet niet ergens over praten waar je geen verstand van hebt dat staat ook zo kneuzig. :b:

    En jij kan maar beter schoolgeld gaan betalen in plaats van games want je Nederlands is niet zoals het hoort.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2007
  17. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt echt fout om dit zo te zeggen, want ik kan ook wel zo'n kit kopen en die Gamesaves downloaden. Verschil is dat ik me geld liever aan nuttige dingen in het leven besteed en niet voor iets waardoor ik een paar cijfertjes krijg.

    Daarnaast heb je die ene Rank boost gebruikt bij DoA4, die later eruit is gehaald. Je hebt die dus niet gegamesaved, maar alsnog niet eerlijk gehaald.

    En ik heb verder geen reden om jaloers te zijn, want ik ben goed genoeg om zowat al mijn Games 100% uit te spelen ZONDER Gamesaving.

    Ja, die kan je downloaden.
    Nee, je krijgt geen online achievements, alleen offline.
    En ja, de fun is er dan zeker af!

    Maarja, laten we hier maar weer overstoppen want anders worden de Mods weer boos.O-)
     
  18. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we maar weer verder gaan waar dit topic voor dient O-)

    Hier schiet je toch niks mee op!
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    waarom is de funn eraf, ik haalt gamescore toch lekker voor mezelf, toch niet voor anderen :x. Gamesscore zegt niets over skill of wat dan ook. Mensen met een extreem hoge score weet iedereeen ook wel, of ze cheaten of ze gamen extreem maar dan ook extreem veel, maar beide gevallen vind bijna iedereen ze triest, maar ze zijn zelf zo addicted dat ze het niet in de gaten hebben. Dus laat ze lekker want niemand boeid het wat.

    Wat we kunnen doen is gewoon erom lachen en verder lekker gamen. Deze mensen hebben gewoon niet veel meer in het leven dan dit, dus respecteer dat dan. Irl zijn het meestal kneusjes en ze denken zo virtueel de man te zijn. Niet van aantrekken, wat overigens de meeste ook doen.
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hail Yeah!O-) neen 10.000 is vrij weinig voor wat ik voor spellen heb gespeeld, game zelf veel te weinig helaas... :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina