1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je Achievements! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    :thumbs:
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nukeshell. Je wilt zeker die laatste achievement van Hexic ook hebben? Zo moeilijk is het niet. Gewoon goed nadenken en de 4x4 grid toepassen. Het ging bij mij ook niet in een keer goed maar die achievement is best te doen!
     
  3. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb t spel al een hele tijd niet meer gespeeld, misschien dat ik er nog eens de tijd voor ga nemen. Heb toch geen Games meer om te spelen:{
     
  4. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dus geen plezier meer hebben met een game als je alle achievements al hebt gehaald?
     
  5. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alleen nog Battlefield 2 en Quake 4, Quake 4 wordt nauwlijks meer online gespeeld ondanks het feit dat het wel een leuk spel is! En Battlefield 2 heb ik al zoveel online gespeeld dat ik er even genoeg van heb, vind het zo i zo niet echt meer leuk...

    Maar ik denk dat dit beetje off-topic wordt zo...

    PS: Ik vind dat er zo i zo tot Juli/Augustus maar weinig goede Games uit zijn gekomen. Daarentegen vond ik N3 erg leuk, en ga ik binnenkort Dead Rising en Saints Row ook nog halen. En nee, die speel ik niet alleen voor Achievements!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  6. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Zombie Killer
    TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 10,000 zombies.
    20[​IMG]

    [​IMG]
    Self Defense
    TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 1 psychopath.
    20[​IMG]

    [​IMG]
    Peace Keeper
    TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 5 psychopaths.
    20[​IMG]

    [​IMG]
    Marathon Runner
    TYPE: Total REQ: Cover a distance of 26.2 miles (42.195 km).
    20[​IMG]

    [​IMG]
    Overtime Mode
    TYPE: 1 Play REQ: Unveil all CASES and be at the heliport at noon.
    20[​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Saints Row

    [​IMG]
    Regicide
    Took over Vice Kings territory. 40 [​IMG]

    [​IMG]
    Addicted to tha Row
    Played Saints Row for a total of 20 hours. 20 [​IMG]

    [​IMG]
    Demo Demon
    Completed all levels of Demolition Derby. 10 [​IMG]

    [​IMG]
    Contract Killer
    Completed all of the Hitman locations. 10 [​IMG]

    [​IMG]
    Tourist
    Drove 500 miles in the city of Stilwater. 20 [​IMG]
     
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Dus jij wilt zeggen dat JIJ op nummer 1 hoort te staan? Laat me niet lachen. Heb je wel eens bewijs dat je niet cheat want ik heb soms zo mijn bedenkingen als ik zie hoe snel jij achievements haalt. En hoe weet je dat die behalve allemaal cheaten. BULLSHIT!!!

    @sneaky snake eye: WTF xboxmagazine hoeft niet te bepalen wie er een echte gamer is. Damn xboxmagazine geeft helemaal niets meer te zeggen. Zij zijn in ieder geval geen echte gamers...
     
  9. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Dus jij wilt zeggen dat JIJ op nummer 1 hoort te staan? Laat me niet lachen. Heb je wel eens bewijs dat je niet cheat want ik heb soms zo mijn bedenkingen als ik zie hoe snel jij achievements haalt. En hoe weet je dat die behalve allemaal cheaten. BULLSHIT!!!

    @sneaky snake eye: WTF xboxmagazine hoeft niet te bepalen wie er een echte gamer is. Damn xboxmagazine geeft helemaal niets meer te zeggen. Zij zijn in ieder geval geen echte gamers...

    srry voor de dubblepost
     
  10. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar bijvoorbeeld naar de nr. 1, Avamega NL. Deze heeft bij Far Cry de story mode 6 keer op dezelfde dag uitgespeeld. Dit is onmogelijk op een normale manier en dit heeft hij dus met savegames gedaan.
    Maar bv. bij Madsnake NL kan ik niets vinden dat er 'gecheat' uitziet.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  11. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja dat je zoveel punten hebt, wil met name zeggen dat je veel geld hebt (om veel games te kunnen kopen) en vooral ook veel tijd hebt ;)

    Ik speel persoonlijk games voor mijn eigen ontspanning en heb dan ook weinig behoefte om te patsen met mijn gamerscore :)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat je veel geld hebt slaat nergens op. Als ik me HDTV niet had gekocht, had ik nu ook wel 25 spellen meer gehad...tis net waar je je geld aan uitgeeft.

    Gamerscore is wel leuk maar ik vind het nogal al doelloos. Sommigen kopen alleen games als ze alle 1000 gamerscore kunnen behalen :{. Ik sta al een tijdje droog met nieuwe achievements...
     
  13. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, sommige mensen kopen geen saint row of death rising omdat de achievements te moeilijk zijn om te halen.

    Ze kijken niet naar de game zelf, alleen naar de achievements.. :emo:
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zegt toch ook niet dat ik eerste zou moeten staan. Ik zeg alleen dat ik de eerste Nederlander ben die 30.000 punten heeft gehaald zonder daar Gamesaves voor te gebruiken.

    Idd, ik weet van iedereen zeker dat ze hebben gecheat. Behalve van Mad Snake NL, maar die had in een paar dagen 6000 punten gehaald. Kan ook zijn dat hij week ofzo niet op Live was geweest waardoor de punten daarna pas erbij waren geteld. Dan zou ik nog als tweede boven de 30.000 zijn:9

    Idd, maar ik heb meeste spellen verkocht/gekocht of geruild via Marktplaats en X-bazaar. Verder heb ik ook ongeveer 5-10 van mijn gespeelde spellen geleend van vrienden. Dus het is niet een kwestie van geld, maar meer een kwestie van de mogelijkheid hebben om veel spellen te spelen. Dan komen die punten vanzelf. Dat is bij mij ook het geval, ik speel niet vaak maar als ik speel probeer ik wel wat punten te halen:cool:
    Maar ik denk dat die tijden voor mij nu wel voorbij zijn, komen nu eindelijk spellen waarbij ik meer voor de fun speel. Zoals N3, Dead Rising, Saints Row en natuurlijk alle nieuwe spellen die in het najaar komen!
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrom moet Nukeshell altijd een verklaring geven omwille van zijn 'gamerpoints'.
    Als hij nu een geboren gamer is moet daar toch niemand een verklaring voor hebben zeker.

    @Nukeshell, als ik u was zou ik geen achievements meer posten. Ge post meer berichten om u eigen te verklaren lol :D
     
  16. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Best wel he, elke keer die off-topic troep. Maja ik stop wel met posten;)
     
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    haha alleen maar omda hij da zegt...
     
  18. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    En omdat t zo i zo weinig nut heeft om te posten, maar dat had ik er niet bijgezet nee.
     
  19. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag The Godfather gehaald en ff gespeeld:

    [​IMG]
    Assassin.
    Earn 5 Execution Styles (10 G)

    [​IMG]
    Enforcer.
    Take Over 5 Rackets (10 G)

    [​IMG]
    Earner.
    Extort 10 Businesses (10 G)

    Het is wel een goeie game er zit een HELE goeie verhaallijn in maar de grafhics zijn niet super maar als je je daar niet aan ergert dan heb je wel vette schik in deze game ;)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    lol, wist niet dat deze game er ook voor de 360 was. Niet dat ik hem ga halen omdat hij sowieso toch al niks aan is maargoed :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina