Vetran in de CoD series is verdomd lastig maar het is een geweldig gevoel als je hem hebt uitgespeeld en je hebt de achievements. Zijn zeker ook wel de moeilijkste achievements die ik heb gehaald.
Tony Hawk's Project 8
Sick Chalk Challenges
Incredible, you beat all the goals at SICK difficulty (30)
Pardon?
Ten eerste was het geen persoonlijke aanval maar een kleine vriendelijke opmerking aangezien jij iemand totaal overbodig aanvalt omdat hij 5 achievements laat zien (zoals ik al zei dat niet in de regels staat). Zoiets heet feedback geven en feedback nemen, jij hebt blijkbaar nog moeite met het tweede deel van die zin.
Ik geef toe dat het 'wannebe mod n00b gedrag' was om jou te wijzen op je dubbelpost, het was echter alleen ter versterking van mijn beargumentie. Zie je, ik neem die negative feedback van je maatje, kijk wat er van waar is en dan neem je het aan. Jij zou dus ook gewoon kunnen zeggen "hey bedankt, het is waar ik zal volgende keer wat meer opletten of ik niet zelf de laatste post heb gemaakt." Maar op de een of andere manier heb ik het gevoel aan je taalgebruik dat jij nooit dat feedback nemen zal snappen.
Ten tweede, metalfear..bedankt voor je feedback zei het wat in simpele taalgebruik. En ga gerust je gang, post al je achievements, het mag, dus waarom niet? Ik wil wel eens zien of we dan aan de 1000 delen komen. Alvast succes
Klik om te vergroten...