1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je Achievements [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Offtopic: Gedissed
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    In 2 dagen tijd 7 achievements gehaald van Aegis Wings. Vet spelletje. Dalijk weer even spelen. Hierbij ben ook de 5000 GS gepasseerd!
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je zo kijkt, zegt ie in het eerste bericht dat hij dinge bij kameo heeft gehaald, dus Dulle ging kijken, stata er dat DaanM Kameo nog nooit gespeelt heeft :p
     
  4. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap ook nie wat er verkeerd is volgens mij is dit altijd zo tenminste ik heb net gekeken en bij mij is het ook zo. Je kan altijd je prestaties met iemand vergelijken ookal heeft die persoon die games niet gespeeld.
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kijk mijn post joris, eentje boven de jouwe
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wie, wat waar, wanneer?
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    paar posten hierboven, met al die quotes
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Er staat 29/50 achievements gehaald en toch 1000/1000 gamerscore. Dat klopt niet en dat bedoeld die persoon op de vorige pagina.
     
  9. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij Kameo ook Achievements halen die 0 punten waard zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Er staat bij die ene Never played yet. :p
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Precies :thumbs:
    Als je had gekeken welke achievements Kameo heeft, zag je dat er een een hoop '0-achievements' zijn. Die zijn later toegevoegd dmv een update.
    Toen mocht een game nog niet 1250 punten hebben (Oblivion / Crackdown)

    Ik had geen idee dat mijn post zo moeilijk te begrijpen was :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  12. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste keer dat ik hier was waren we nog bij pagina 4.. in een week tijd 3 pagina's vol met gezei ktegen elkaar -en dan etteren over dat ik AL (maar 4 lol) games in één post zet :p
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Vetran in de CoD series is verdomd lastig maar het is een geweldig gevoel als je hem hebt uitgespeeld en je hebt de achievements. Zijn zeker ook wel de moeilijkste achievements die ik heb gehaald.

    Tony Hawk's Project 8

    [​IMG]

    Sick Chalk Challenges
    Incredible, you beat all the goals at SICK difficulty (30)


    Pardon?
    Ten eerste was het geen persoonlijke aanval maar een kleine vriendelijke opmerking aangezien jij iemand totaal overbodig aanvalt omdat hij 5 achievements laat zien (zoals ik al zei dat niet in de regels staat). Zoiets heet feedback geven en feedback nemen, jij hebt blijkbaar nog moeite met het tweede deel van die zin.

    Ik geef toe dat het 'wannebe mod n00b gedrag' was om jou te wijzen op je dubbelpost, het was echter alleen ter versterking van mijn beargumentie. Zie je, ik neem die negative feedback van je maatje, kijk wat er van waar is en dan neem je het aan. Jij zou dus ook gewoon kunnen zeggen "hey bedankt, het is waar ik zal volgende keer wat meer opletten of ik niet zelf de laatste post heb gemaakt." Maar op de een of andere manier heb ik het gevoel aan je taalgebruik dat jij nooit dat feedback nemen zal snappen.

    Ten tweede, metalfear..bedankt voor je feedback zei het wat in simpele taalgebruik. En ga gerust je gang, post al je achievements, het mag, dus waarom niet? Ik wil wel eens zien of we dan aan de 1000 delen komen. Alvast succes :thumbs:
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het spel dus nooit, zoals ik zei. :b: Maakt het allemaal niet duidelijker, achievements met 0 punten en spellen met 970 of 1250 gamerpoints.
     
  15. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox op het moment niet aangesloten op internet. Godzijdank anders zou het nog te zien zijn op internet ook.
     
  16. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Nou bedankt,snap niet wat ik eraan heb? Maar ik zei al van: dat ik er pas later achter kwam,mensen maken fouten dus daarom zeg ik weer : niet huilen;)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zodra je hem weer aan sluit staan ze er op :)
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee heb je zojuist mijn verhaal mee bevestigd, bedankt _0/
     
  19. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Hmmm misschien doe ik dat wel een keer maar dan krijg ik weer allemaal kindjes over me heen die lopen te zeuren over hoe ik ze behaald heb...

    Maar goed idee en goede feedback man! :thumbs:


    LOL.....
     
  20. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas wel, maar als ik de savegame verwijder dan? Of is dit een soort lelijke tatoeage die voor altijd op mijn gamertag staat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina