Zou wel vet zijn want het is wel een moeilijke game om 100% te halen. Succes iig! Gears of War: Yay! Eindelijk Curb Appeal na 140 Curb Stomps! Ik doe volgens mij echt iets fout want ik heb nog geeneen achievement gekregen na 130 kills met een bepaald wapen. Maarja, ik heb hem gelukkig en dat is voorlopig genoeg.
Nee, ik had er gewoon 50 op rij gewonnen. Welke vd 2 bedoel je eigenlijk? 50x winnen op rij, of 50x je riem verdedigen?
Ik ga samen met Iglo proberen om Fear op 1000 te halen, alleen hij kan nog Xboxen en ik niet Hij heeft teminste wel de moeilijkste Achievement gehaald.
die van 50x winnen op rij.ik heb nu 52x gewonnen op rij .maar heb hem nog niet.Morgen nog is proberen
ik zie hem ook nergens (via pc) heb op merk gezocht daar zag ik alleen de charger.. charger srt ..1969 charger meer niet
F.E.A.R No Fear Win every Instant Action map on Extreme difficulty. 35 Deze, maar mijn Xbox is terug, dus ik zal proberen om Iglo bij te houden
Heuj luitjes! Ik heb net een nieuwe gamertag aangemaakt. De reden daarvoor is omdat ik geen content kan downloaden, geen vrienden kan accepteren en gesprekken houden met de headset omdat ik een minderjarig account heb. En ik ben het wachtwoord en zo vergeten, één grote ramp. Maargoed, nu heb ik een nieuwe gamertag, Dr Bassmeister, en nu kan ik in ieder geval vrienden toevoegen, en content kopen. Het nadeel is wel dat ik al m'n gamerscore kwijt ben (meer dan 10.000G), en al m'n save games ook. Maar ik ga het voortaan zo doen: Al m'n oude games speel ik op m'n oude gamertag, en al m'n nieuwe games op m'n nieuwe gamertag (behalve Guitar Hero 2 en Gears of War). Ik heb net weer een beginnetje gemaakt met Guitar Hero II, en dit zijn m'n eerste (moeilijkere) achievements die ik gehaald heb. Ik heb maar iets van 7 nummers gespeeld, en heb nu al 210G. Yngwie Malmsteen Award Got a 1000 note streak 30G Acquired 8/21/2007 400K Club Got 400,000 points in a song 30G Acquired 8/21/2007 Perfectionist Award Got 100% notes hit on a song 30G Acquired 8/21/2007 Verder nog allemaal simpele achievements. M'n achievements gaan een beetje op een rare volgorde, want ik begin op Expert. Ik had Heart-Shaped Box 100%, en X-stream 400K en 1000 Note Streak. Een fris beginnetje.
Tony Hawk Project 8 All pro challenges completed You stepped upto the challenge. You did everything the pro's challenged you to do. 20 GP You made it to spot 4! Congratulations you cracked the top 4, can you get to number 1? 75 GP The Daily Grind You've managed to grind for 140,000 total feet 20 GP Hang Time 14,000 seconds of air time. 20 GP Manual Master You've manualed for 140,000 feet! 20 GP Full stats You got every stat maxed. How long did that take you? 50 GP
Street Trace: NYC Flip Award Perform a Back Flip 5 Verkregen 22-8-2007 8 Player Award Complete an 8 player match over Xbox Live 10 Verkregen 22-8-2007 Grind Award Take down an opponent while on a grind 10 Verkregen 22-8-2007 Rampage Award Earn 4 Takedowns in a row before another Tracer can get one 20 Verkregen 22-8-2007
Gister avond gehaald: Forza 2 Natural 5G Awarded to the single driver who wins the race with all Assists turned off. Level 20 20G reach level 20 in career mode Car Level 5 5G Achieve a car level of 5 in Career mode. All Cars from Korea 1G Collect all of the cars from Korea in your Career garage. All Bronze Arcade 15G Achieve a bronze medal in every Arcade Race. All Silver Arcade 25G Achieve a silver medal in every Arcade Race. All Gold Arcade 35G Achieve a gold medal in every Arcade Race. Crushing Victory 5G Awarded to any driver who finishes the race with a lapped opponent. Hardcore 5G Awarded to the single driver who wins the race with full Difficulty, including no Assists. gaat lekker zo nog een paar races en dan weer wat career achievements erbij
BioShock Toaster in the Tub The player has shocked an enemy in the water. 10 G Completed Welcome. The player has successfully completed the Welcome To Rapture Level. 10 G One Successful Hack The player has performed at least one successful hack. 5 G Hacked a Security Bot The player has successfully hacked a security bot. 10 G Hacked a Vending Machine The player has successfully hacked a vending machine. 10 G Hacked a Turret The player has successfully hacked a turret. 10 G 55/1000 En dat brengt mijn totale Gamerscore op het prachtige getal van 15555
Al eeuwen man. De game ligt al een hele dag in de winkel. Ik zit nu op 70 GC, en morgen zal ik proberen een turret en een camera te hacken, dat lukt me nog steeds niet.
Muahahaha Nog wat gehaald: Hacked a Security Camera The player has successfully hacked a security camera. 10 G Hacked a Safe The player has successfully hacked a safe. 10 G Spoiler Spoiler 15 G 90/1000
@ DulleNL: Ik zal de uitdaging waarschijnlijk wel verliezen, maar we ontlopen elkaar niet zoveel weet je.