Als jij daarvoor games wil kopen dan moet je dat gewoon doen, daar heeft niemand iets over te zeggen, maar er zijn wel mensen die een andere mening hebben. Ik vind het ook zonde om een slechte game te kopen enkel omdat de achievements makkelijk te behalen zijn, maar dat kan geheel aan mij liggen
Dus laat je zeker niet tegenhouden om die games te halen als je daar zin in hebt.
Dan kan je het beste voor TMNT gaan (vermakelijke game, maar vreselijk makkelijk en erg kort), King Kong (goeie game, maar je moet ervan houden. Als je een beetje je best doet kan je hem perfect in een dag uit hebben), NBA 2K6 (als je niet vies bent van basketbal dan is dit "de" game voor achievementverzamelaars
). Ben je fan van RPG's dan kan je zeker wel ergens ook Enchanted Arms vinden. Let wel, je bent even bezig met spelen, maar eens je de game uit hebt heb je ook alle achievements behaald enkel met de storyline te doorlopen. Verder tja inderdaad Fifa 06 Road To World Cup al vind ik dat een beetje zonde van je geld (moet je natuurlijk zelf weten) en Call OF Duty 2 moet ook een eitje zijn als je een beetje kan schieten. Zet je moeilijkheidsgraad op Veteran en je speelt per nieuwe missie een achievement vrij. Ik moet er eigenlijk ook nog altijd eens aan verder doen
Als dit nog niet genoeg is kan je gaan voor DiRT (duurt even voor je de carreer en de nodige championships uit hebt, maar dan heb je wel zowat alle achievements), Ninety-Nine Nights (vergis je niet, het is geen makkelijke game, maar de achievements volgen elkaar vrij snel op) en Viva Pinata vind ik ook een easy game om achievements mee te halen. Wederom, je steekt er behoorlijk wat tijd in, maar geen enkele achievement is lastig om te halen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt
Klik om te vergroten...