Valt wel mee. Niet iedereen is een gamer die puur zoveel online potjes gaat spelen voor een achievement. Sommige hebben daar geen tijd voor, of zijn nooit echt goed geweest in de game. Dan willen ze toch bijvoorbeeld 1000 GP, zodat ze de game kunnen 'afsluiten' . Zo stop ik pas met een saai spel als ik 1000 GP haal, of de meest mogelijke GP. Ik snap je punt met boosten, maar als ik me niet vergis is Grave al best oud (20+ ) excuses als ik het fout heb. Sommige gamen niet veel meer dan, of doen het niet veel, maar toch willen ze de game volledig af hebben.
On Topic:
Laatste dagen met Battlefield 2 Modern Combat bezig geweest. Wat een bullshit spel zeg. Wil ik zo'n Sniper achievement halen door 10 kills te halen zonder dood te gaan. Staat dus heel groepje vijanden in de verte, niet wetend waar je bent. Schiet je er één neer, gaan ze plotseling op grote afstand op je schieten, zeer accuraat (onrealistisch) en ze maaien je zo snel neer, zelfs liggend. Dit gebeurt elke keer, met welke class dan ook. Shotguns hebben 'sluipschutter geweer range' wat ook lijp is.
Had wel opeens de Grenadier achievement, 20 vijanden te doden met granaten in 1 potje, wetende dat het hoogstens 12-14 vijanden waren, met een stationary Grenade launcher in zo'n missie in een bunker.
Laatst bewerkt: 30 mei 2008