Je Avatar Gamertag:Ivarluijmers Hoe oud ben je:13 Waar woon je:Delfzijl Wat zijn je hobby's:Gamen,Sporten,met vrienden Favoriete games:Gta 4, Gears of war 1, pgr4, battlefield bad company Wat wil je nog meer vertellen: Ik own je met gears of war 1 xD
Je Avatar Gamertag: KoJoDad Hoe oud ben je: oud genoeg om je vader te zijn Waar woon je: Sittard Wat zijn je hobby's: m'n Santa Cruz door de poeder halen en m'n Big Sur smerig maken. En o ja, ook nog achter de Garmin Gps lopen... Favoriete games: Teveel om op te noemen. Heb nog Pong gespeeld op de ZX80... Wat wil je nog meer vertellen: -
Je Avatar Gamertag:NL Mike NL Hoe oud ben je:24 Waar woon je:Friesland Wat zijn je hobby's:Auto's (autorijden en poetsen e.d. ) en natuurlijk Gamen. Favoriete games:Cod WaW, Forza Motorsport, Fifa09 Wat wil je nog meer vertellen:
Je Avatar Gamertag: W1ndowl1ck3r Hoe oud ben je: 26 Waar woon je: Echt Wat zijn je hobby's:Gamen, filmpjes kijken, elektronic muziek (Techno/Mnml) Favoriete games:Mario kart Wii, CoD WoW, Prince of Persia, F.E.A.R, DiRT Wat wil je nog meer vertellen: not much
Je Avatar Gamertag: ferronn Hoe oud ben je: 13 Waar woon je: Ede Wat zijn je hobby's: Voetbal & Gamen Favoriete games: COD4,COD5, Fifa 09 Wat wil je nog meer vertellen: hoi
Je Avatar Gamertag:Aerschtuner Hoe oud ben je:26 Waar woon je:Kaatsheuvel Wat zijn je hobby's:Gezin, Voetbal, poker, games, pr0n, etc Favoriete gamesiablo 2, PGR4, FF Wat wil je nog meer vertellen:Moet ik nog ff over nadenken
Je Avatar Gamertag: HIMMY19 Hoe oud ben je:21 Waar woon je: Lichtenvoorde *gelderland* Wat zijn je hobby's:gamen,uitgaan,bij vrienden zijn Favoriete games: COD 5,Prince of persia, Fallout 3 en nog veel meer Wat wil je nog meer vertellen: add me maar
Je Avatar Gamertag:Temptation NL Hoe oud ben je: 13 jaar Waar woon je: Delfzijl Wat zijn je hobby's: Gamen,Volleybal,Voetboel,skien etc Favoriete games:Gta 4, en binnenkort krijg ik fable 2. Heb grote verwachtingen Wat wil je nog meer vertellen:nee niet echt
Je Avatar Gamertag: PA1NK1LLER NL Hoe oud ben je: 26 Waar woon je: Meijel Wat zijn je hobby's: Gamen, Films, Vriendin, Mountainbiken Favoriete games: Bioshock, Cod, Grid Wat wil je nog meer vertellen: Zoveel toffe games, zo weinig tijd
Gamertag: Kitscan Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Swalmen Wat zijn je hobby's: Trippe!, hakke Favoriete games: GTA4 Wat wil je nog meer vertellen: Net niet teveel
Dit ben ik dan. Gamertag:TheDevilM8Me Hoe oud ben je: 30 Waar woon je: Rotterdam Wat zijn je hobby's: Me Vrouwtje, Me Hond, Thaiboxen, Film kijken Favoriete games: COD4 Modern Warfare Wat wil je nog meer vertellen: ik ben verslaafd aan gamen, zegt me vrouwtje tegen mij \o/ __________________
Je Avatar Gamertag: Norf0lk Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Heerlen Wat zijn je hobby's: Fitness, computeren, muziek luisteren, gamen en piano spelen af en toe Favoriete games: Tales of Vesperia, Lord of the Rings: The Two Towers en nog veel meer vanuit mijn jonge jaren Wat wil je nog meer vertellen: Niet veel eigenlijk, behalve dat ik hier meer actief ga zijn
Je Avatar Gamertag: Fanault Hoe oud ben je: 14 Waar woon je: Amstelveen Wat zijn je hobby's: Voetbal, gamen, ict, muziek luisteren Favoriete games: hele CoD serie Wat wil je nog meer vertellen: Niks
Ik zit al een aardig tijdje hier,maar heb ook al een tijdje weer een nieuwe avatar en die zal ik ook een lange tijd houden. Misschien wel voor altijd. Gamertag: Bigkabuto Hoe oud ben je: 27 Waar woon je: Groningen Wat zijn je hobby's: Games, muziek , films/series , etc. Favoriete games: Fallout 3, GTA games, COD4,Batman: AA , etc. Wat wil je nog meer vertellen: R.I.P. MJ
Ben al een tijdje lid hier maar weinig actief hierzo, zal me toch ff voorstellen. Je Avatar Gamertag:COLOSSUS NL Hoe oud ben je:32 Waar woon je:A'doorn Wat zijn je hobby's:Mijn kleine kereltje, gamen, metal en voetbal Favoriete games:Fifa10 Left 4 dead, MCLA, Dirt2, GOW2 Wat wil je nog meer vertellen: Weinig
Geen idee of ik mij hier ooit voorgesteld heb, maar voor de zekerheid: Je Avatar Gamertag: Frangster NL Hoe oud ben je: 24. Waar woon je: Rotterdam. Wat zijn je hobby's: Fotografie, Gamen, Reizen. Favoriete games: Guitar Hero, GTA, Fallout 3, Bioshock, Assassin's Creed. Wat wil je nog meer vertellen: Hoi!
ThaMasterD Gamertag: ThaMasterD Hoe oud ben je:16 Waar woon je:IJsselstein Wat zijn je hobby'sporten/gamen Favoriete games:BF:BC2/Fifa 11/ Black Ops Wat wil je nog meer vertellen:EHmm niks hhaha