Je Avatar Gamertag:meTeorwiNgs Hoe oud ben je:18/19 op 22 nov. Waar woon je:Thuis Wat zijn je hobby's:Skateboarden, Ninjutsu en Gitaar spelen Favoriete games:Alle zelda games. Alle Metal Gear games. GoW (2). Wat wil je nog meer vertellen:Ik vond dit wel genoeg. Snap alleen niet waarom mijn avatar het niet doet. Oh, hij doet t al. En oja, heb vandaag mijn rijbewijs gehaald /Mod Je was vergeten de "< >" weg te halen - Pegas Thanks, had het in de gaten
Je Avatar Gamertag: Japie 06 Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Helmond Wat zijn je hobby's: Gamen, Rugby, chillen met vrienden Favoriete games: Shooter's en RPG's Wat wil je nog meer vertellen: Mijn avatar ziet er nu als een mietje uit maar ik ga hem nog ff editten
Gamertag: Shad0w NL Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Amsterdam Wat zijn je hobby's: Gamen, slapen en voetbal Favoriete games: Free Roaming Games Wat wil je nog meer vertellen: Mijn avatar is baas.
Gamertag: El Grave Hoe oud ben je: 26 Waar woon je: Lwarden Wat zijn je hobby's: Fitness, relaxen, vakantie, muziek, movies, mountainbiken etc Favoriete games: Shooter's en action RPG's Wat wil je nog meer vertellen: Waarom moet ie schoenen aan?
Gamertag: SerialDrifter Hoe oud ben je: 25 Waar woon je: Tilburg Wat zijn je hobby's: Gamen, auto's, muziek en slapen Favoriete games: Racen en Simulators Wat wil je nog meer vertellen: geen idee :b:
Je Avatar Gamertag: Conodihno Hoe oud ben je: 29 Waar woon je: Zwaag Wat zijn je hobby's: Gamen/Hardlopen/Fitness/HT Favoriete games: Oblivion/Cod4/GH 2,3,Aerosmith en WT Wat wil je nog meer vertellen: Ow my god! Ik ben een casual gamer...
Gamertag: Rbz NL Hoe oud ben je:16 Waar woon je: Amsterdam Wat zijn je hobby's: Gamen, gitaar spelen, slapen Favoriete games: Guitar Hero, Rock Band, Gears of War, Fable Wat wil je nog meer vertellen: Mijn avatar heeft een beetje white ass huid maar had niet gezien hoe je het moet veranderen. DUMBASS!
Je Avatar Gamertag:Rain NL Hoe oud ben je:25 jaar Waar woon je:Zaandam Wat zijn je hobby's:Gamen,Anime/Manga,Auto`s/Ice Favoriete games:Shadowrun,gow Wat wil je nog meer vertellen:Ik ben niet heel actief op dit forum,maar ik kijk wel altijd even!
Je Avatar Gamertag: PePzi NL Hoe oud ben je: 16 Waar woon je: Diemen Wat zijn je hobby's: Gamen, gitaarspelen, films kijken Favoriete games: Guitar Hero, Zelda, Gears. Wat wil je nog meer vertellen: Had geen zin om een avatar te maken die op mij leek, dus zo zie ik er niet (helemaal) uit
Je Avatar Gamertag: Mr Graveheart Hoe oud ben je: 25 Waar woon je: Ermelo Wat zijn je hobby's: Films, muziek, games Favoriete games: Gears of War, Pure, Halo, Metal Gear reeks, Final Fantasy reeks Wat wil je nog meer vertellen: Apart dat het gekozen horloge halverwege de arm komt, ipv aan de pols.
Gamertag: bigorc Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Apeldoorn Wat zijn je hobby's: Films, muziek, games Favoriete games: Gears of War 2, Oblivion, en Fifa 09 Wat wil je nog meer vertellen: ehh....
Het zijn toch echt allemaal varianten op hetzelfde generieke mannetje met een paar kleine verschillen. als je nou dit soort poppetjes kon maken maar goed ik ga off-topique
Je Avatar Gamertag: Gerjan Hoe oud ben je: 21 Waar woon je: Harderwijk Wat zijn je hobby's: Grafisch ontwerpen (2d/3d/fx, gamen, films kijken Favoriete games: Guitar Hero, Call of Duty. Wat wil je nog meer vertellen: Bakkerbaarden zijn iets te lang, en stoppelbaard kon niet
Mijn Avatar: Gamertag: iRoy Hoe oud ben je: 22 Waar woon je: Krommenie Wat zijn je hobby's: Gamen, films, muziek en lezen. Favoriete games: Shooters en RPGs. Wat wil je nog meer vertellen: Voeg me toe als je eens met/tegen me wilt spelen
Gamertag: Dusky Demon NL Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Schijndel Wat zijn je hobby's: Gamen, Snowboarden, Uitgaan Favoriete games: Skate, Saint's Row 2 Wat wil je nog meer vertellen: Ik had echt een masterlijke avatar, belachelijker kon niet, maar ik heb hem toch maar weer normaal gemaakt
Leuk om te zien/lezen! Ben nou nog aan het werk, maar zodra ik thuis ben ga ik meteen ff de NXE downloaden en ook een avatar maken! Wisten jullie trouwens dat de gemiddelde leeftijd tot nu 22 jaar is?! Had t eigenlijk jonger verwacht! Maar zal door die drie 30-plussers (ik reken 29 ook ff mee ) komen !
Gamertag: SjuhS Hoe oud ben je: 18 Waar woon je: Schijndel Wat zijn je hobby's: Uitgaan, Films,Muziek luisteren, Sneeuwplanken, Xbox. Favoriete games: FPS, RPG, Arcade Racers Wat wil je nog meer vertellen: hmmm oooit krijg ik zo'n zelfde bakkebaarden.