Gamertag: Dioga Hoe oud ben je: 25 Waar woon je: Eindhoven Wat zijn je hobby's: Muziek en feesten Favoriete games: Fable 2, GTA IV
Gamertag: Ralluf Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Holtum. Wat zijn je hobby's: Voetballen, uitgaan. Favoriete games: Gears of war 2, Guitar Hero 3, Call of duty 4
Mijn Avatar Gamertag: SjaccoPopino Hoe oud ben je: 23 Waar woon je: Maastricht Wat zijn je hobby's: Gamen, Muziek, TV-series, Films, Snowboarden, Poker Favoriete games: GTA IV, Guitar Hero, GoW (2), CoD 4 (WaW) Wat wil je nog meer vertellen: Geen idee
Je Avatar Gamertag: Gold Rush NL Hoe oud ben je: 19 Waar woon je: Sint Michielsgestel Wat zijn je hobby's: Gamen uitgaan en gezelligheid Favoriete games: Gears of War 1 en 2, Cod 2 en 4, PGR reeks Wat wil je nog meer vertellen: Dat ik best veel op mijn avatar lijk
Je avatar. Gamertag: Seqi Hoe oud ben je: 14 Waar woon je: Breda Wat zijn je hobby's: Voetballen, gamen. Favoriete games: Call of Duty 5, Fable 2 en Fifa 09.
Avatar Kameo87 Gamertag: Kameo87 Hoe oud ben je: 21 Waar woon je: Gouda Wat zijn je hobby's: Games, muziek, films, auto's, autosport, electronica Favoriete games: Metal Gear Solid, Shenmue, Final Fantasy, Gran Turismo, Ratchet and Clank
Ben jij nou echt een meisje? Of ben je iemand anders dan je Goldrush? Ik zou toch zweren dat ik ooit Gears heb gespeeld met een mannelijke Goldrush...
Je Avatar Gamertag:MaJya Hoe oud ben je:23 Waar woon je:Sneek Wat zijn je hobby's:Slimme antwoorden verzinnen op kut vragen als deze. Favoriete games: Oblivion GTA IV Duke Nukem 3D(yaay build.exe) Fallout 3 Fable II Mass Effect Rez JSR (Orginele, niet Future) Shenmue ( waar blijft deel 3 damnit) Skies of Arcadia Stiekem toch MGS serie. Wat wil je nog meer vertellen: Ik wil eens bananen backstage uitdelen bij een lingerie modeshow.
Je Avatar Gamertag: Dyonko Hoe oud ben je: 18 Waar woon je: Amsterdam Wat zijn je hobby's:Fitnesse, uitgaan Favoriete games:GOW 2, fifa 09 Wat wil je nog meer vertellen:Geertje
Mijn Avatar GamertaglaZsah Hoe oud ben je:21 Waar woon je:Zwijndrecht Wat zijn je hobby's:Gamen, stappen, vrouwen en zuipen Favoriete games:Fable 2, Jet set Radio Future,GTA, Zelda etc. Wat wil je nog meer vertellen: Dat ik vroeger altijd brandweer man wou worden!
Valt mij op dat toch wel wat lui Jet set radio en Shenmue als fav games hebben. Die heb ik dan ook gelijk maar als friend toegevoegd
Is de server zo belast, of ligt het aan mij, dat ik bij 95% van alle avatars die hier gepost zijn, een rood kruisje zie: Hebben meer mensen dit? Heb het trouwens ook met m'n eigen Avatar, en ook gaat het inloggen bij xbox.com niet goed. Heb het ook bij MajorNelson's site, als ik comments kijk. Zowat alle Avatar gamerpictures hebben een kruisje, maar zowat alle 'normale' gamerpictures niet.
Je Avatar Gamertag: Futile NL Hoe oud ben je: 23 Waar woon je: Nu nog in Bavel, binnenkort waarschijnlijk in Dordrecht Wat zijn je hobby's: Gamen, uitgaan, webdesign Favoriete games: Op dit moment Fable 2 en PES 2009 Wat wil je nog meer vertellen: Niet echt veel, het is nog vroeg
Je Avatar Gamertag: MARVIC NL Hoe oud ben je: 35 Waar woon je: Berkel en Rodenrijs (vlak bij Rotterdam)
Je Avatar Gamertag:Xenn0X Hoe oud ben je:26 Waar woon je:Oude wetering Wat zijn je hobby's:Gamen, Gamen met m'n zoontje op de wii (en hij whoopt mij met boxen) Favoriete games:Call of duty reeks, Gears of war reeks Wat wil je nog meer vertellen:In januari een dochter\o/
Je Avatar Gamertag: hOaii Hoe oud ben je: 22 Waar woon je: Bunschoten Wat zijn je hobby's: Gamen, Jonko's bossen, Poepen, Slapen, Uitgaan, Old Skool Favoriete games: GTA IV, GoW 2, GH 3, Fifa 09, CoD Wat wil je nog meer vertellen: niks nadaaa mainnn