Gamertag: Nethris Hoe oud ben je: 14 Waar woon je: Breda Wat zijn je hobby's:Voetballen, Gamen, Uitgaan alhoewel ik niet in de echte drink cafe's binnenkom vanwege mijn leeftijd. Favoriete games: Call of Duty 5, Fifa 09 Wat wil je nog meer vertellen: Mijn poppetje heeft een emo gezicht, pft. Dus ik lijk totaal niet op mijn avatar. Was hobby's vergeten.
Gamertag: Gdzr Hoe oud ben je: 17 Waar woon je: Schijndel Wat zijn je hobby's: Gamen, Honkbal, Films kijken, Favoriete games: Saints Row 2, GoW2 Wat wil je nog meer vertellen: Dat mijn avatar zeker wel beter is dan de rest
Gamertag: Rensgar Hoe oud ben je: 28 Waar woon je: Deventer Wat zijn je hobby's: Metal, Films, Games Favoriete games: Mass Effect, Oblivion, Civilisation, Panzer General Wat wil je nog meer vertellen: momenteel niks
Je Avatar Gamertag: gys666 Hoe oud ben je: 30 Waar woon je: Huizen(Het Gooi) Wat zijn je hobby's:Films en games en muziek(METAL!!). Favoriete Xbox 360 games: Devil May cry 4 all the way!!!,Tomb Raider reeks,Condemend 1,The Orange Box,Rainbow Six Vegas,Ninja Gaiden 2,Gears of War,Call of Duty 4,Megaman 9,Super Street Fighter HD Remix
Ik weet niet of dit al bekend is, maar als je bij je avatar bent en je gaat met je rechterstick van links -> rechts (schud nee), dat dan je avatar boos gaat kijken en als je van boven naar beneden heen en weer gaat je avatar gaat lachen. En als je de rechterstick ronddraait je avatar duizelig wordt.
GamertagpookZ NL Hoe oud ben je:29 Waar woon jecheveningen Wat zijn je hobby's:vrouwen Favoriete games:rainbow six vegas Wat wil je nog meer vertellen:wat je maar wilt weten
Gamertag: Polletje Motto: Don't worry be happy Hoe oud ben je: 22 Waar woon je: Renswoude Wat zijn je hobby's: Voetbal, Games,Films, Watersport Favoriete games: Metal Gear Solid 4, Gears of War, Farcy2, GRAW2 zoveel.. Wat wil je nog meer vertellen:
Je Avatar Gamertag: Scorp2111 Hoe oud ben je: 19 Waar woon je: Borssele Wat zijn je hobby's: Voetbal, gamen, uitgaan, auto's. Favoriete games: Devil May Cry 4, Gears of War 1 & 2, Fable II. Wat wil je nog meer vertellen: Hmm.. ik mis m'n horloge en ring op het plaatje en die spijkerbroekkleur is hier helemaal niet mooi
Gamertag:XFNL Lupaie Hoe oud ben je:30 Waar woon jeittard Wat zijn je hobby's:...ik ben getrouwd..mag je dan nog hobbies hebben? Favoriete games: Gears, Viva Pinata, Final Fantasy, Forza2 Wat wil je nog meer vertellen: ...niks
Gamertag: SilverAqua Hoe oud ben je: 27 Waar woon je: Utrecht Wat zijn je hobby's: Uitgaan/bandjes bekijken, designen Favoriete games: Rallysport Challenge 2, FlatOut Ultimate Carnage, Fable 2 Wat wil je nog meer vertellen: -
Je Avatar Gamertag: whoopagent Hoe oud ben je: 16 (Over 6 dagen) Waar woon je:Alkmaar Wat zijn je hobby's:gamen , voetballen , anime , muziek Favoriete games: Halo , Gears of War , Call of Duty Wat wil je nog meer vertellen:
Je Avatar Gamertag: online DAAN Hoe oud ben je: 14 Waar woon je: Enschede Wat zijn je hobby's: Gamen, Sport Favoriete games: GTA IV, COD4 Wat wil je nog meer vertellen: nothing at the moment
Je Avatar Gamertag: SlideRnl1989 Hoe oud ben je: 19 Waar woon je: Uitgeest Wat zijn je hobby's: Gamen - Voetbal - Kickboxen Favoriete games: Fable 2 - Halo 1,2 - GRAW2 Wat wil je nog meer vertellen: Uuhh...
Je Avatar Gamertag: GielNL Hoe oud ben je: 20 Waar woon je: Beek Wat zijn je hobby's: Muziek, fotografie, photoshop en toch ook wel gamen. Favoriete games: Op de 360: Bioshock Wat wil je nog meer vertellen: Ik vind mijn avatar wel redelijk lijken, maar ik heb geen enkel wit shirt.
Gamertag: Pacboyslim Hoe oud ben je: 29 Waar woon je: Rotterdam Wat zijn je hobby's: Gamen - Voetbal Favoriete games: GOW2, (en dat ik dit ooit zou zeggen......-->) FIFA2009 Wat wil je nog meer vertellen: Sinds 2002 actief op xbw...het is toch wat.
Gamertag: Thymo Hoe oud ben je: 18 Waar woon je: Lunteren Wat zijn je hobby's: Kickboksen,Mountainbiken,Gamen Favoriete games:Zoveel! maar niet te futoristisch Wat wil je nog meer vertellen: Niets haha
Je Avatar Gamertag: XTP89 Hoe oud ben je: 19 Waar woon je: Hoeselt, België Wat zijn je hobby's: Gamen, mountainbiken, klimmen. Favoriete games: PGR4, NFS serie, Skate Wat wil je nog meer vertellen: ze moeten toch eens dringend de kledingstukken en toebehoren aanvullen en de mogelijkheid geven om de kleuren ervan te bepalen.
Je Avatar Gamertag: KwH ScarLuuk Hoe oud ben je: 18 Waar woon je: Goirle Wat zijn je hobby's: Gamen, Muziek mixen, films editten Favoriete games: Call of duty serie, Gears of war 1 en 2, Virtua fighter serie Wat wil je nog meer vertellen: Dat ik de NXE best wel chill vind en dat ik het leuk vind dat er een litteken bij je avatar kan dus past goed bij me gamertag