mijn corsa: (ik ben op 30%) [plaatje]http://img6.exs.cx/img6/192/kamer0051mo.jpg[/plaatje] en mijn Trunk: [plaatje]http://img6.exs.cx/img6/5264/kamer0065zu.jpg[/plaatje] ik vind het tot nu toe een superlauw spel, het enige wat er kut aan is: je kunt alleen maar in't donker rijden
-ziet er goed uit jah, alleen jammer dat je moet fotograferen vanaf de tv. -Die 0-100 in 1.20 sec. is echt respectvol! ik kreeg telkens 1.80 ofzo dus heb ik me eigen maar op de burnout gericht: 63 meter Verder nog proberen de supra na te maken van 'The Fast and the Furious'. Wat naar mijn idee niet echt geslaagd is: impreza: En een rx8, de reclame van H&R heb ik gekozen omdat het bij ons in ons dorp de beste friettent is _o_( ik weet het, het ziet er niet uit): Graag wat meningen.
Ja, ik kreeg een melding van dat ik een Unique Wide Body Kit had unlocked. Ik moest toen naar zo'n ster rijden (net als een special event). Van daaruit moest ik binnen 2 minuten naar een bepaalde Body Shop rijden, en toen had ik 'm
Zeer vette bak. Je hebt goede keuzes gemaakt wat betreft de body kits, spiegels, velgen en kleuren etc. Wel heb ik één punt van kritiek: ik vind dat je teveel stickers van merken op je deur hebt geplakt. Ik zou het beperken tot 1 of 2 (misschien zelfs geen).
Rob wouters had de laatste post dus het moest wel weer raak zijn... en het is weer raak Vette wagen(s) Pc versie speel ik niet meer omdat voeding fucked is en xbox versie heb ik nog niet :{
dat kan op heel veel manieren: kies bijvoorbeeld rearbumpers en dan draait je auto, en dan maak je een screenshot. Zo kun je dat ook doen achterlichten en vele andere dingen. En zo kun je heel veel camera posities krijgen, als je telkens andere onderdelen erop wil zetten. Bedankt voor het compliment voor mijn Golf geertbargeman. Ik ga er vnv nog een tunen. kzal em er dan bij zetten.
Ja dat snap ik, maar kun je niet (net zoals bij de xbox-versie) zelf de camera rond draaien? BTW vette bak man!
thanx, ik heb de xbox versien nieten ook nooit daarop gespeeld. Maar er is geen bedieningspaneelt of iets dergelijks op de pc om em rond te draaien. Je zult het op de manier hierboven genoemd moeten doen, om een de auto rond te draaien.