Dan ook maar even mijn wagentje Speciaal voor screen alles op higt detail gezet. Geforce 3 ti200 vind het niet zo heel erg fijn
Nissan 350z Ik zit ergens in de 60% Ben zelf ook zeer te spreken over mijn favoriete auto: Nissan 350z. Heb jij het spel al uitgespeeld? Hier dezelfde pics nogmaals, maar dan scherper.
@ geertbargeman: ik vind je auto niet echt super. een beetje saai en donkere kleur. @ de anderen: ik heb mijn vorige post al ge-edit. ik had niet goed gekeken welke auto's het precies waren.
kan iemand nog ff dat overzicht posten van wanneer je welke auto's krijgt... ik heb het een keer zien staan, maar 20 pagina's zijn er net ff te veel... alvast bedankt Ik heb net de A3 en Golf GTI gekregen en ik wil de Mustang GT!!!
Die staat in de andere thread van NFSU2. Het rare is dat ik de Nissan Skyline GTR nog niet heb, maar wel de Subaru WRX Impreza, er moet toch nog ergens een U.R.L. race zijn...
Mensen, kappen met het stellen van vragen en vrijgeven van informatie in deze thread. Er worden in deze thread alleen screens van je getunede auto vertoont, plus eventuele reacties hierop. Vragen en informatie over de game kun je kwijt in de centrale NFSU 2 thread.
Waarom deze reaktie? Met een beetje interesse had je ontdekt wie deze draad heeft gemaakt en had je in zijn eerste post de bedoeling van de draad kunnen lezen. Juist qlixmaster heeft een duidelijk geformuleerde post gemaakt van wat de bedoeling is. Waarom houd je je daar dan niet aan? Blijf ontopic en verder niet, simpel. Dus nogmaals voor iedereen, en Luc E. Fer in het bijzonder, plaats in deze draad auto's vanuit de game, reageer op de geplaatse auto's en verder niet. Algemene discussie over nfsu2 kan in de aangereikte draad.
hehe ben nog steeds bezig met andere wagens etc mja ik vind em zo wel mooi niet te (met teveel stickers enz) niet zown kermis attractie