het valt mij op dat iedereen (of HAAST iedreen) gaat voor 17 inch velgen. vind niemand iets dikkere banden mooi ? (niet dat ik geen 17 inch velgen onder mijn wagen heb zitten,hahaha)
zit er 20 inch in het spel dan ? laat eens een foto zien als dat tot de mogenlijkheid behoort ? want dan blijft er volgens mij al helemaal geen band meer over
binnkort ga ik mijn lexus, peugeot en mijn AMERIKAANSE escalade ook tonen maar ik ga hen eerst nog wa meer tunen *)
de normale autotjes kunnen niet groter dan 19 inch volgens mij, voor zover ik weet kunnen allen de hummer etc. 24 inch velgen aan. Maar goed ik ben dan ook nog niet zover
Ik heb altijd zo groot mogelijke velgen. Van die pimp auto's als hummers heb ik (nog) niet Had wel zo'n Caddilac (hoe heet zo'n kreng? ) maar heb die geruild voor een Audi TT. Heb nu bijna het spel uitgespeeld dus de Hummer H2 is weer bijna welkom Natuurlijk met dikke velgen
volgens mij zitten in de PC versie meer auto's ! ik heb die acura nog niet gezien en sommige mensen hebben het over een Honda Civic, maar het spel zei al wel dat ik hem had uitgespeeld
Well hier is mijn nieuwe collectie auto's. Helaas is kwaliteit erg omlaag gegaan.anyhow here they are. comments are welcome. Audi Eclipse Escalade G35 Honda Hummer Lexus Miata Mitsubishi Nissan Pontiac RSX