kicke auto's sommige een beetje overdone... ik vind de impreza denk het mooist. donkerblauw met goude velgen is natuurlijk wel een beetje afgezaagd maar het is wel het gaafst...
thx guyz, wat betreft het Hona leek mij ook wel, maar ik dacht laat ik ook eens gebruiken maken van dat NFSU graphic.
Die Subaru is juist heel standaard. Die Escalade vind ik heel vet, al zou ik die kofferbak indling qua monitoren enzo anders hebben gedaan en die RSX is ook heel vet. Ik heb vanmiddag mn Hyunday coupe omgespoten zodat ie uit de ene hoek rood lijkt, uit de andere hoek paars. En dan een grote ninja sticker op de voorkant in het blauw. Dik jongen.
Hulde aan Heavy-Gamer !!! Jonge hoe flik je dat man die bling bling bakkies. Die honda is fokking mooi jonge. Die impreza wat minder en je TT is ook mooi. Petje af. M'n vriend is hier niks bij haha.
heel klein beetje offtopic: in pimp my ride zag je zo'n lelijk doe het zelf uitbouw pakket, toen gingen die gasten van pimp my ride er een toffe NFSU2 bak van maken. nog nooit heb ik zo genoten van zoiets simpels op mtv iedereen die die aflevering gezien heeft, kan die bak na maken (het was een nissan, type weet ik niet meer) dus toch weer een beetje ontopic
yea awesome car! 3 xboxen niet normaal gewoon. XB was ook wreed. ik zal probere om hem is na te bouwen.
jammer dat ze het motor gedeelte niet mee hadden getuned. die sound was nogal tam, maar hoe dan ook, het is een HEEL mooie wagen geworden. helaas heb ik niet de overige pimp my ride's gezien, op die aflevering daarvoor na, met die verrote grote amerikaanse bak........ leuk dat je in nfsu2 ook met je stereo en neon in de wagen kan kloten. maar die foto's heb ik hier niet veel gezien. het interieur achter de race monsters blijft anoniem
Deze vakantie had ik wat tijd over: Audi TT Hummer H2 Mitsubishi 3000 GT Mitsubishi Lancer Evolution VIII Nissan 350z Nissan Sentra Subaru WRX Impreza Toyota Celica Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
dat kan je ook zien aan de beeldkwaliteit. want via een camera van een tv is altijd waziger en zie je rare strepen door het beeld. en pc images hebben ze met "print screen" knop gedaan denk ik.
Hummer H2 [/IMG] Peugeot 206 [/IMG] Toyota Supra Mitsubushi Eclipse [/IMG] Ford Mustang GT [/IMG] Nissan SKyline GTR [/IMG] VW Golf GTI [/IMG]