1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je NFSU 2 Car

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 17 nov 2004.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Toyota dan wijsneus.

2. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0

SO he, jij bent slim, niet de carlists gelezen, in de xbox versie zit n peugeot 106 en Opel corsa, terwijl die niet in de pc versie zitten, maar in de pc versie zitten n acura rsx (alias Honda Integra 200:cool: en n Civic.

kzou eigenlijk liever de auto's uit de pc versie op de xbox willen hebben, HARDCORE HONDA

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Oké hier ff mijn auto's:

Sorry, de foto van de lexus is niet zo duidelijk en bij de rx-8 hoort de neon donkerblauw te zijn, maar goed is maar een klein detail. ;)

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand wat te zeggen over deze auto's? :confused:

5. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn aardig, maar er is ruimte voor verbetering. De Peugeot ziet er leuk uit wat betreft de kleuren, velgen en bumpers, maar de spoiler is veel te hoog voor die auto. Ook de spiegels en roofscoops vind ik niet zo geslaagd. De Lexus is slecht te zien, maar ziet er wel goed uit. Alleen zou ik een wit neonlicht gebruiken ipv een rode. Ten slotte je Mazda: goed gebruik van bumpers, spoiler, velgen, etc. Alleen veel te kaal en oranje en groen/blauwe neon gaan niet goed samen.

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx voor de tips, kzal zo ff de verbeteringen posten.
    Bij de rx-8 is de auto de originele kleur rood met donker blauwe neon, maar ik kon ook geen goede stickers vinden voor deze auto, maar ik kijk wel ff! *)

7. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Die peugeot is vet!! Die mag je wel bij mij voor de deur zetten ;)

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hier ff un paar nieuwe:

Die van de ford is niet zo duidelijk, komt denk ik door de kleur, want de blauwe neon verkleurt altijd.

9. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Xboxmod: nette auto's.
    ik vind vooral je peugeot en je ford vet!

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je ford ziet er zeker mooi uit!

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    *) Thanx!
    Maar is er verder niemand meer die nog auto's post of ben ik gewoon de laatste die nog nfsu2 speelt?!?

12. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post geen foto's meer van mijn auto's omdat ik NFSU 2 heb verkocht. Hoewel het tunen leuk was uitgewerkt, was het spel me veel te makkelijk. Daar komt bij dat ik er een mooi bod voor kreeg waartegen ik geen nee kon zeggen. Maar blijf vooral je auto's posten! Liefst nog met een wat scherper beeld. :)

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    eindelijk ook een greep uit mijn collectie, wel laat, maar nu heb ik een fatsoenlijke digitale camera, maar het is nog niet goed te zien door de TV, maar toch heb je een impressie:

De bovenste is mijn Career 206:

De ondersten heb ik gebouwd in aanpassen/customize, behalve de RX-8, die is van een maat van mij

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Soww vette auto's! Kvind all1 je 206 en supra ni zo mooi, maar voor de rest egt hele mooie auto's!

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Tnx,

Die 206 is me career-auto en daar heb ik alles opzitten wat er te krijgen is (met uitzondering van enkele decals) en dat gebeurt in fases, zo krijg ik nooit een super mooie auto, is makkelijker in aanpassen/customize.

Met die supra wou ik een echte dames-bak van maken, aangezien er af en toe ook wel eens dames komen undergrounden.

16. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie auto's
    ik vind vooral je mustang en je 106 mooi.

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Met die 106 rij ik mijn beste tijden. Ik rij heel vaak Resort Loop, twee ronde's, 3 tegenstanders, geen verkeer, net als bij TMF toen op Gameshop Pro. Met die 106 heb ik 02:01:67 gereden, daarna is de corrolla het snelste (die auto is uberlelijk, daarom post ik hem niet :p) en dan pas de skyline

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die 106 is idd erg vet _O_ Beetje uitgebouwd maar wel mooi gedaan :)

19. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm ik ben ook maar eens aan NFSU2 begonnen. Ik denk dat ik hier binnenkort wel een paar screens van mijn auto neerzet

20. LStyleD

LStyleD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NFSU 2 XBLive

|:- IK heb naar aal jullie comments zitten leze enzo, en ik moet wel zeggen dat ik het allemaal mooi en aardig vind wat sommige mensen zeggen hier en der over de CHEATS voor deze spel.
    Mijn ervaring met dit spel is"geloof het of niet", ik heb dit spel gekocht toen deze net uit is gekomen, ikheb dez spel binnen een week uitgespeeld om precies te zijn 106,..... uurtjes op HARD. heb m meteen terug gebracht naar de winkel en geld terug gevraagd.
    Maar nu, ik heb besloten om deze spel online (XBLive) te gaan spelen!!!! Nou, geloof me. Daar kunje niet winnen zonder cheat, heb daar jongens gezien die 405 KM pu halen met hun auto's. deze zijn allemaal engelse mensen. hun start alleen maar. Ik wist nooit dat je kon springen met je auto bij de start lijn. Deze gasten springen meters voor uit met hun autos bij ed start lijn.
    Het enige wat ik zie is dat hun autos naar voren blijven springen, net als een kangaroe en dat meen ik letterlijk en figuurlijk. Deze gasten laten hun auto gewoon springen. en ze gaan echt HARDDDDDD. mijn top snelheid is 358 Km. en mijn TT die trekt op van 0-100 in 3,41 sec. en dan zit ik ongeveer op 150KM en daar kan ik echt nixxx mee.

Hun auto (met die cheat) trekken ze van 0-100 in 0,80 Nano secs. dus heef geen zin om te racen tegen hun.

Ze hebben mij verteld dat ze een soort cheat gebruiken, deze heet de fast start ( staat ergens op internet) maar ze willen niet vertellen hoe om het te doen/ gebruiken.

Ik weet niet om een van jullie hier ook wel' s online spelen of hebben gespeeld maar als iemand dezelfde heeft ervaart of meegemaakt of uberhaupt deze cheat kent. Kan deze persoon mij misschien vertellen hoe deze code/ cheat luid.

Ik ben speciaal naar deze forum gekomen om te kijken of iemand mij kan of wilt helpen. want om eerlijk te zijn, vind ik het nergens opslaan die Xboxlive gedoe.

Bijna iedereen speelt vals en om eerlijk te gaan spelen daar raad ik het niemand aan want je wordt daar echt afgemaakt zonder cheats.

Ik heb mijn Xbox naar buiten gegooid omdat ik het zat was, dacht dat ik slecht was |:- .
    Maar heb inmiddels weer een nieuwe gehald.

P.S. Als iemand hier het weet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina