hoe hard gaat zo'n bakkie nou als je hem helemaal hebt getuned? gewoon in km/h.. topsnelheid en accelaratie:-D
hehe ben ook nog niet zo ver... maar zal wel eens een keer wat betere autootjes erop zetten... toch zijn deze voor m'n eerste auto's wel echt vet
lkkre wagens allemaal hoor. maar wel veel meer soorten auto's op de box titel want zitetn wagens bij die ik niet op mijn pc heb toch ook maar voor de xdoos kopen dan
Nog ff dom vraagje maar ik kan 't echt niet vinden, waar vind ik de gamestats, hoe ver ik ben enzo.. (heb de xbox versie)
nee flapdrol dat kan dus niet als je 100 % ales uitgespeeld hebt _0/ maar ik had wel een amerikaanse versie voor de pc want dat was de enigste die ik van een ftp server kon downe
hoe werkt het met Live? ik heb gehoord dat je met zn allen dan in een stad rijdt en dat je mensen dan kan uitdagen tot een race enzo, maar kun je dan samen kiezen wat voor soort race ofzo? en moet je dan w8en totdat nog meer mensen willen meedoen of is het all1 maar met zn 2en....
In de Amerikaanse versie zitten andere auto's dan in de Europese versie. In onze (Europese) versie zit bijvoorbeeld de Peugeot 106. Terwijl in de Amerikaanse versie die wagen niet zit, maar de Honda Civic.