Ok, ik wil dus m'n monitor aansluiten op de xbox, zodat ik screenshots kan maken. Ik heb een geforce fx 5200, daar kan ik de gele kabel van de xbox instoppen(normaal de scart dus) de andere 2 (wit en rood) stop ik in m'n geluid. Nu dit allemaal is aangesloten, wil ik vragen welk progamma je nodig hebt om het beeld op je monitor te krijgen. Iemand hier al ervaring mee? (ik vraag het hier, want ik zie screenshots van de auto's)
eey mensen, ik heb sinds gister nfsu voor de pc, ik ben nog niet zover maar weet iemand hoe je een screenshot(plaatje) kan maken?? ik ben nu met een mx-5 bezig, wat was jullie eerste wagen>?
bovenin naast F12 zit een knopje met PRTSCRN (Printscreen) daar druk je op, en dan ga je naar een fotobewerkingsprogramma (bv Paint) en daar doe je dan PLAKKEN.
ik kan geen races meer doen heb (denk ik) alles veranderd wat ik aan men wagen kan veranderen en steeds zegt hij bij een race dat mijn auto te traag is voor races iemand tips ?
hoe krijg je je auto tot het allehoogste topspeed???...gewoon die go underground races uitspelen en alle nos en fuel shit installen?? of zijn er andere trucies??
Jah, en anders je auto omruilen voor een auto met hogere topspeed. Tijdens races moet je niet je Nos in 1 x gebruiken maar steeds achter elkaar lichte 'stootjes', dan ga je veel harder.
Ben vandaag begonnen met de game. Ik zal snel een picture posten. Ik ben een andere richting opgegaan dan jullie . Ik ben de Peugeot 206 aan het tunen.
Jah maar aangezien het om dezelfde game gaat, en het om de auto's gaat (voor de rest niet om gameplay, graphics etc.) kan het best van de pc versie gedaan worden. Ikzelf heb ook al een aantal auto's getuned, maar ik wil het jullie niet aandoen om ze te laten zien (ik heb maar een GeForce2... )