netjes, beetje gewoon nog, al vind ik het wel mooi als de auto strak blijft. Ik en mijn bur hebben nu een zwarte honda met zowat alles er op en er aan. en die roos er op, zeker mooi
Hier is die van mij De foto is van een paar dagen terug, en nu zit er een wide body kit onder. Nog ff een vraagje kan je die manufacturer Vynils ook een kleurtje geven? met X lukt het niet en ik heb het spel nu al uitgespeeld en geen nieuwe Vynils gekregen
weet iemand toevallig welke auto dit is?? veranderd in dit naar deze gruwlijke auto (behalve de kleuren)
ey man hoe doe je zo'n soort van kleuroverloop net als die laatste foto. ik krijg dat maar niet voor elkaar.
De bovenste van die 3 is een Nissan 350 Z ofzoiets. Die andere 2 een Toyota Celica. Dit is momenteel mijn auto:
Al die auto's zijn een Nissan 350Z. En Goldfish bedoelt dat je kleur van je auto overloopt in een andere kleur. Vooraan bijvoorbeeld rood dat overloopt naar blauw achteraan o.i.d.
dat moet je unlocken , als je naar visual gaat dan naar paint, doe je base..... en dan dat zwarte knopje op je controller dan krijg je metallic lak, doe je nog ene keer je zwarte knopje dan krijg je die overlopende paint
Hoe krijg je meer reputation bij Go Underground Mode?...want ik wil nu aan zo`n tournament mee doen, maar dan zegt ie van je moet meer sterre hebbe....moet ik dan gewoon meer racen in Quick Start??? of wat??