gewoon VINYL erop plakken..en kijken of dan je REPUTATION stijgt...maybe wat Neon...gewoon ff kijken.
stickers helpen toch niet? gewoon spoiler , front bumper , rear bumper , side skirts , neon , ruiten tinten , motor kap , boven kant , lampen noem maar op
vanaf wanneer krijg je de koplampen en de achterlampen? ben nu bij race 60 en heb al paar dingen van Level 3 en zag dat die Level 3 zijn...bij welke race unlock je die? want ik heb nog steeds dus die standaard dingen, en wil wel 's nieuwe..want m'n tegenstanders hadden bij race 20 ofzow al andere!
Heeft er iemand ook cheats voor dit spel? want me save game is overleden en k heb geen zin om weer alle races te doen om er vervolgens weer achter te komen dat me save game overleden is (Of is dat soms een manier van ea die er voor zorgt dat je het spel langer speelt?)
Wat hebben die cheats nou met je auto Showen te maken? :{ Stop die CHEATS in de CHEAT FORUM en niet HIER! Meesten willen gewoon eerlijk het spel uitspelen en nu zit jij hier gewoon cheats te plaatsen. Hoop dat een Mod ze verwijderd hoor want dit hoort hier niet thuis
Wow anders ga je uit je dak komaan relaxed zeg. Ten eerste staan er nog geen cheats in deze thread, en als je ze zoekt ga je maar naar Gamefaqs.com oid.
@Martijn: Voordat ID&T Rulez de post had gewijzigd stond er een lijst met cheats hoor. Zoiets hoort toch in de Cheat topics of ben ik fout? :{ Nou boeien... Kom mensen, post is weer wat getunede bakken
Sorry hoor MasterChief_007 maak je niet zo druk man! Maar goed ik zal ff wat auto's posten (ogenblikje) Auto's zijn trouwens niet van mij.. ik heb NFS:U (nog) niet :{ @ Rivanov: ik begreep uit je post een paar blz. terug dat we hier plaatjes mochten uploaden.. Als dat niet zo is mijn excuses
Ik wil gewoon dat we Ontopic blijven. Vandaar die opmerkingen, met zo'n geblaat schieten we niets op he. We willen auto's
Lol die lijkt precies op de s2000 die ik had gemaakt, alleen had ik dat rode niet. En MasterChief_007 ik zou wel willen dat ik me vette auto's kon laten zien alleen doet me save game het niet meer