Zo te zien doet die hele uploadsite het niet meer.. :{ Ik heb die plaatjes nog wel op m'n pc, dus als iemand een andere uploadsite weet
Wat had dit spel leuk geweest als hij content dl had. Vinyls downen extra bumper setjes bla bla bla. Hopelijk komt er een vervolg met live suport aangezien ea vanaf 2004 ook live gaat
Ik denk dat er van NFS:U net als bij DTMRD na een paar maanden een Live-versie komt met misschien een paar extra's zoals Keave noemde..
Ben er mee bezig............. *EDIT*: Zoiets?: *EDIT* ik kom alleen niet meer verder bij de 89ste race (ik ben zó slecht in drag!)
Wat is dat toch, wat gebeurt er als je een plaatje upload??? Ik zie geen verschil als ik iets upload...
Mijn wagen tot nu toe, maar er zal nog wel wat aan veranderen aangezien ik pas bij race 86 ben. *Edit: Ik heb hem alweer licht aangepast. Een nieuwe bumper en een nieuwe spoiler. En dat groen met blauw was ik ook weer beu .
die oranje met wit is cool. welke auto was het? ik zal binnenkort mijn wagenje hier ook opzetten, heb het spel al uitgespeelt dus... binnenkort zie je hier de magische auto
Hehe eindelijk iemand met smaak... Gewoon simpele kleuren, maar ow zo fraai uitgevoerd, echt goed werk, ongeveer dezelfde stijl als mijn wagen