WOW Hoe krijgt hij dat voor elkaar? Hoe krijgen jullie zo'n mooie graphics trouwens? Ik heb ze op hoogste staan geloof ik maar vind de auto's er niet top uitzien.
Ehm misschien heb jij een mindere videokaart (dit wil niet zeggen dat deze direct slecht is) Maja hoe beter (en vaak duurder) de videokaart, des te mooier word het beeldje he. Dus mocht je dit echt persee willen en je weet zeker dat je videokaart al wat verouderd is of niet tot de top behoort, dan raad ik je aan een nieuwe te kopen
Mijn savegames zijn weg snik doordat ik mijn computer geformat heb...dus nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen...
Meestal rij ik in deze wagen rond. Ik vind hem zelf minder mooi dan die grijs/oranje celica, die ik al eerder had gepost, maar je moet ook een wat afwisselen . Die koplamp ziet er trouwens wel raar uit op het plaatje :{. Maar als nederlander moet je als je online gaat spelen, natuurlijk ook zo`n wagen hebben . Ik ben ook een voorstander van een wat eenvoudigere paint. Soms zitten er zoveel stickers op een wagen, dat je eigenlijk niet meer precies kan zien wat het moet voorstellen.
Nou... Ik heb een MSI GeForce 4 Ti 4200 met daarop 128 mb ddram. Veel op dit forum dromen van zo'n kaart. Is echt geen oude kaart. Is zowat beter dan die nieuwe FX serie. Je moet toch ergens resolutie kunnen aanpassen?
als ik nou geen zin heb om al die underground missies te doen, omdat ik m al op de xbox heb uitgespeeld...is er dan niet een crack ofzo om gewoon dan ook alles te kunne gebruiken, ik ken wel die cheats voor de pc versie, maar die unlocken niet alles...
weet iemand waar op de pC de savegames staan want ik ga mijn PC formateren en wil neit overnieuw beginnen aub help me
lol dromen van zo'n kaart? WHAHAHA sorry hoor maar die kaart stelt niet veel voor... ik heb de Ti 4400 en zelfs dat vind ik best een zuig kaart! binnenkort de radeon 9800pro
het boeit me niet welke kaart ik heb... als ik maar de spellen kan spelen die ik wil spelen maar back ontopic graag ik zou wel weer wa hippe auto's willen zien
Vertel me welk type jullie willen zien en ik zal er wat neerzetten Deze is zo VET!! Ik zou alleen een andere motorkap nemen Hmm.. nog geen reacties maar ik zal vanaf nu elke dag van één van de auto's in het spel 10 mooie plaatjes posten.. te beginnen met de Impreza!
IMPREZA!! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Verder wou ik deze 2 toch nog ff posten: A. Simpel, maar toch erg mooi imo B. Zo lelijk dat ik 'm nog mooi ga vinden