ik zal binnenkort is kijken of ik een picture van mn xboxversie hieraar toe krijg van mn fraaie eclipseje. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom sommigen van jullie van die afzichtelijke velgen en uitlaten eronder jetzen. Ik denk als volgt: neem nooooit gekleurde velgen zelfs geen goudkleurige bij een impreza. velgen horen zliverkleurig te zijn. En neem ook nooit een gekleurde uitlaat. Uitlaat dempers horen eveneens zilverkleurig te zijn. Als je ooit is een straatracer hebt gezien met zwarte of rode velgen post het dan is. Ik wil jullie niet beledigen hoor maar jullie bakjes zijn al mooi maar waren mooier geweest met normale accessoires erop.
ik heb een golfje zit ongeveer op de 86/111.. Mjah kan niet echt screenshots maken want ik spel geen pc versie..
Lijpe bak ik zal er ook ff een bij zetten maar eerst ff flink racen want moet natuurlijk wel wat hebben om te patsen
Hier even mijn auto''s in chronologische volgorde. De eerste auto's waar ik mee ben begonnen staan er niet op. Ik heb de foto's genomen met de digicam aangezien ik de xboxversie heb. Kwaliteit is daarom stuk minder dan wanneer je printscreen-knopje indrukt Nissan 240SX: Acura NSX: Mitsubishi Eclipse: Toyota Supra:
Dit zijn stuk voor stuk wrede auto's echt patser die ze hebben..wou dat ik zo'n mooie auto op me oprit had staan!!
Ja ik weet et alleen ben pas bij 20/111 dus ja...en ik vind het jammer van die stickers op de auto, want dat vind ik echt
Heheh zo werkt het dus niet, Je moet naar deze site gaan http://image.flappie.nl/ En dan je file uploaden en dan het adres tussen de