Hoeveel races moet je nou winnen om die auto zo te krijgen, alle 111? Ik zit nu op 50 ofzo maar ziet er nog lang niet zo uit als hier.
Als je het hele spel uitspeelt, kun je kiezen uit 2 "wide body kits" Die verbreden de auto en geven 'm coole bumpers en ook die vette gaten die je omcirkeld hebt.
112 Jep, alles ziet er in het begin nog een beetje dom uit. Maar als je rond de 90 races zit.. Ik heb hem trouwens al lang uitgespeeld.
Ik heb 'm ook allang uitgespeeld. Deed 'm daarna nooit meer. Heb 'm nu geruild met iemand op het werk, voor Rainbow Six 3 .
Zo, ik verveelde me vanavond Sorry dat ik vooral Miata's heb (=lelijk), die gebruik ik voor m'n clanbase matches.
Ja Biscuitje die gekleurde velgen passen wel bij de rest van de auto.. maar gekleurde velgen vind ik meestal tog lelijk
Wat is nou de beste auto om te kiezen?? Ben nu bij race 80 ofzo en race met de Supra maar ik weet niet welke echt de beste auto is. En krijg je als je veel op hard speelt meer om op je auto te zetten of is dit gewoon hetzelfde als bij easy? Ik speel nu het meeste op easy omdat ik geen zin heb om er zo lang over te doen op hard.
Ik kan deze : Petey Pablo Car/1999 Mitsubishi Eclipse GSX nergens vinden EDIT: Al gevonden, stond onder quick race