De Miata is het beste all-round. Van alles redelijk goed. Andere wagens hebben een goed wegligging en weinig snelheid... anderen andersom. De Miata zit er tussenin en wordt net als de RX7 het meest gebruikt
Wat noem jij een goede wagen? De Skyline is inderdaad heeeel erg geschikt voor drag races. Maar hij heeft een wegligging van .... Dus voor circuit races zou ik voor de Miata of de RX7 gaan.
Ik vind de Skyline juist lelijk... die achter lichten, miate vind ik wel ok maar het is een beetje een kappersauto
Nou dan show ik mijn wagentjes ook maar, ik wil wel graag weten of dit nu "mooi" is of niet. Hier rij ik in in de underground mode: Dit is mijn skyline: En dan heb ik nog een golfje: Ik ben er net achter gekomen dat je ook pearlesent en metallic colors hebt
Need For Speed Underground hoort toch vanaf 9 juli platinum te zijn en voor 34.99 euro in de winkel te liggen? Waarom zie ik hem dan overal voor 59.99 euro liggen
Ik heb ze nog niet in classic gezien, het zal pas gebeuren zodra deze in de winkels liggen. Ben momenteel weer op de PS2 met dit spel bezig . Best wel weer leuk!