Show je NFSU Car

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 24 nov 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Jah kijk maar bij de plaatjes daar zitten ook neonlichten onder je car je hebt 3 niveau's bij 3 heb je echt hele velle grote Neon's en je hebt ze in alle kleuren :D

2. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    de felheid in de neons verschilt niet hoor maar de level drie is een pulse oftewel hij knippert.

@richard
    Tuurlijk ik ben niet achterlijk 8) ik weet ook wel dat zwarte velgen bestaan alleen ga jij dan maar is aan een paar straatracers (of bij forums die over straatracers gaan) vragen of ze van zwarte of anders gekleurde velgen houden.
    Het antwoord zal negen van de tien keer negatief zijn.

Ik heb ook het idee dat jullie nog wat jonger zijn dan ik (correct me if im wrong)
    Het is bij scooters bijvoorbeeld wel hot om gekleurde velgen erop te zetten.
    Halen jullie daar dan inspiratie vandaan?

Wat ook hot is:
    chromen randen om de velg heen, helaas zie je dit nog niet zo vaak en het kost een paar centen.

Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    later mijn auto zal echt geeen eeeeeeen deeltje chrome zijn want ik haat da echt, da blinkt gewoon te veel voor mij:p
    doe mij maar rood en zwart

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    @Apoc wauw jij weet er wel heel veel van af he :p . laat dan zelf eens een auto van je zien ofzo,,

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    komt ie aan met z'n lada :+

6. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    hee dat valt wel mee hee maar ik heb ken wel wat mensen met uitgebouwde autotjes en door een blad als autotuning (duits) te lezen en vooral te kijken kom je wel achter bepaalde trends en ontwikkelingen.

De coolste trend (vind ikzelf) is trouwens een soort terugloop voor ik d8 tot nu toe alleen crxen en honda civic's.
    Het is een uitlaat die achter de auto heel eind door de bumper eruitkomt en gesierd is met een carbondemper, en het geluid wat dat ding produceert is geniaal.

Ik ben nog aan het sparen rijd nu nog in een gewoon wagentje een seat arosa 1.4 uit 98.
    Is niet veel idd maar na dit jaar komt er wel wat leuks.

7. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, als ik een auto koop, en ik vind het mooi om er zwarte velgen onder te stouwen doe ik dat toch gewoon?! Ik ga me dan toch niet bekommeren om de mening van een aantal zogenaamde straatracers?

8. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon je eigen style ontwerpen en niet iets pakken dat iedereen zowat al heeft (zo denk en doe ik ook)

9. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    idd gewoon je eigen stijl, en wat je vriendin mooi vind :)

@ apoc chromen velgen zijn er al heel lang, en met alleen een chroom randje is niet mooi, of helemaal of niet. Maar dat is mijn mening, btw Vandaag reed mijn vader in een nissan micra(de nieuwe) en daar zaten me toch een paar mooie(dikke) OZ velgen onder!!!!!!!

10. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf bijvoorbeeld chrome velgen niks, ik vind ze gewoon niet mooi.

11. TheStiffmeister

TheStiffmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn autos

Hmmm......moet nog wel wat aan gebeuren, maarjah.,.....:cool: :cool:
    de 1e is niet egt een mooi plaatje......:confused:

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    die eerste 2 moterkappen zijn echt leleijk ik snap niet waarom iemadn die erp zou zetten.. maar ja das mijn mening..

13. fallox

fallox gewoon te 1337 :P

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar heb nfsu:underground op de xbox maar vind het spel harstikke lelijk, en schokkerig...

of ben ik nu teveel verwend met pgr2 ??

14. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @the....

En daar gaan we weer met opnieuw zo'n opmerking van iemand die denkt dat ik de herseninhoud heb van een leeg pak melk!!!!
    Dacht je nou werkelijk dat ik niet wist dat er chromen velgen bestonden.
    Ik zou er eigenlijk niet eens op in moeten gaan maar goed....
    Iedereen heeft idd zijn eigen smaak of je nou van chromen of verzilverde velgen of wat dan ook houd.
    Ik vind alleen zelf (en probeerde mijn mening te versterken door de straatracers erbij te halen) zwarte velgen een enorme gare optie op een auto.
    Het valt niet op en een straatracer wat je acht te zijn in nfsU dient wel op te vallen (ook in het echt trouwens.)
    Maar goed ik ga wel stoppen met meningen te geven.
    Dat gaat altijd fout en steeds presteren mensen het hier verkeerd te lezen of maar half na te denken.
    En daar ga ik me niet steeds op verdedigen.

@fallox
    Ik heb beide games en als er live had gezeten op nfsU had ik de funfactor van nfs 10X hoger ingeschaald dan die van pgr2
    Mooie ghx idd maar het oogt pastel achtig en flets.(pgr2)
    Geen sprankelende lichtshows die er in nfs wel zijn.
    En de auto's op de ferrari's na klinken als stofzuigers.
    Maar je hebt gelijk wat die framedrops betreft.

15. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dit is het meest lamme dat ik in dagen gehoord/gelezen heb. Sinds wanneer maakt het uit hoe je auto eruit ziet tijdens het racen?! Al is je wagen lelijker dan die van je ome, maakt niet uit als hij maar snel is.
    En waarom moet iedereen zijn auto naar dezelfde smaak maken? Waarom zou je moeten opvallen tijdens het racen?

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ja idd, ik word ook een beetje moe van het beter wetenden van APOC. maar goed hij denkt dat hij er veel van af weet en misschien is dat ook wel zo. nja laat hem lekker :)

17. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het maar weer houden bij het posten van NFSU-auto's? Denk elke keer als ik zie dat er gepost is dat er weer een vette bak gepost is en dan zie ik zo'n lapje tekst ;)

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, gare discussie. apoc heeft wel degelijk gelijk. Als de look niet belangrijk zou zijn bij straatraces, waarom probeert iedereen zijn wagens dan zo mooi te maken :confused: Gare bullshit!
    Streetraces zijn er voor 2 dingen: Snel zijn en opvallen.
    Bij streetraces maakt het dus wel degelijk uit hoe jij je auto aankleed!
    En dan nog een reactie op apoc; ik denk dat zwarte velgen juist wél opvallen aangezien 99,9% van de tegenstand verchroomde velgjes heeft :)

19. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik reageer nog even hierop en dan stop ik ook.

Dat is dus bij een bepaalde groep zo, lang niet bij alle streetracers, als er al zoiets bestaat. Niet elke racer wil opvallen, de meeste in NL willen dat wel, maar dat komt ook omdat het merendeel van de nederlandse racers maar een stom zootje is, vind ik.
    Mensen die zo graag willen opvallen en zeggen dat ze racers zijn noem ik Ricers

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een gelul, tuurlijk gaat het erom wie het meest opvalt qua auto bij straat races, snelheid is belangrijker maar je wilt toch opvallen met je kar, waarom gaan ze dan neon lichten eronder bouwen en super velgjes d'r op laten zetten, omdat 't zoveel beter rijd, denk 't niet... Ik ken mensen die ook wel eens meedoen met van die illegale straat races (hier in Beverwijk komen ze vaak voor) en je zou hun auto 's moeten zien, dat is echt geen normale auto uit een showroom heur...

Deel Deze Pagina