Kunnen we misschien weer doorgaan met het plaatsen van pics? Discussies kun je ook op msn voeren. Ik post denk ik morgen weer een nieuwe bak (dan moet ik wel een mooie gewonnen hebben)
Dat snap ik. maar lang niet elke racer vind dat mooi, dat snap je toch ook wel? Het is niet zo dat iedereen in zo'n parade wagen wil rijden
Nog een maal offtopic Check ook eens m'n nieuwe thread in de Green Mile: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&postid=696248#post696248
pffffffffffffffffff zucht...... Lastig is dat he meningen uiten en aanhoren. (ook voor mij hoor) Met het opvallen van de zwarte velgen bedoelde ik alleen dat ze de auto niet verder contrasteren. Dit is dan echt het laatste lapje text van mij.. En superman.nl jij gaat op mn volgende opmerking vast reageren Je weet er maar weinig vanaf als je zulke nonsens roept.... Biscuit en kaliet THX voor de steun
vraag: hoe kan je de kleuren van je Vinyl veranderen heb alleen maar witten kleuren kan voor de rest wel de body,rims,muffler enzo van kleur veranderen maar niet me vinyl(stickers) terwijl ik wel allemaal plaatjes en andere auto's in het speel met gekleurde vinyl zie rond scheuren???? wie kan mij helpen??
ben net pas begonnen met het spel maar ik gebruik nu deze een auto die ik ook wel cool vind is de hello kitty wagen
Waarom snappen de meeste mensen dat teveel stickers ook lelijk is. Alles met TE ervoor is kut. De topic starter heeft tenminste verstand van mooie auto's want die bak is FAT!!!
Ow maar m'n vriendje is al op 103/111 en ik kan die sticker niet vinden. Zal ik morgen ff wat beter kijken