Hij is vet! Mooie wagen, zeker de kleurencombinatie! Behalve de achterkant (bovenste plaatje) die is iets minder!
Ja mooi!! Jammer dat je het met een patch moest doen..pizzadox.. probeer het toch zelf zo kan iedereen het
Ik heb ff een vraagje weet iemand hier hoe je 'Vinyl' in de Xboxversie van NFS:UG kan veranderen van kleur want ik ben er nog steeds niet achter hoe dit nou moet.
Jah, heel mooi.. alleen jammer dat het een cheater is.. Z'n naam is PiZZADOX... Oftewel.. hij heb een save gedownload :{
heyeuh ik heb NFS U ook net maar ik krijg die stickers maar niet ingekleurd. ik heb zon vermoeden dat je dat moet unlocken,maar waaneer krijg je dat dan ongeveer en WAAR kan ik de STICKERS dan painten? (ik bedoel natuurlijk welk menuutje in het costumize ride geval)
als je bij costumize ride bent dan ga je in het vinyl menu(waar je de stickers ook uit kunt kiezen)hier zie je 4 slots voor stickers.als je op een slot gaat staan waar je al een sticker op geplackt hebt dan hoef je alleen nog maar op "x" te drukken dan komt het schermpje met de mogelijke kleuren. dit hoef je je volgens mij niet eerst te unlocken.
je moet gewoon hele underground mode uitspelen dan krijg je alles, had ik eerst ook gedaan en toen was ik de save game kwijt geraakt,!
dit gebeurd ook wel eens bij pgr:2!! komt waarcshijnlijk dat ze uit frustratie de xbox uit doen tijdens het spelen....... foutje bedankt..