1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sig vijf regels...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door dynamike, 16 nov 2006.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja jij hebt je kleine balkje en daaromheen zit een blauwe/grijze dikke rand die het afbakent. Maar als jij die niet ziet, dan vermoed ik dat jij het forum in een ander kleuren-schema bekijkt? Ik surf nu met de "XBW Green Machine theme" ipv het blauwe kleurenschema.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @the matrix - welke versie van IE gebruik je? IE 6.0 ondersteund pgn niet goed ... probeer het ook eens met firefox :+ dan zie je een wereld van verschil
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    kheb zelf ie6 op desktop en ie7/firefox @ notebook, bij beide is de rand gewoon transparant (dus de duif steekt alleen uit) :). Moet ook wel want png ondersteund ook transparantie

    heb ook greenmachine theme btw:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik die images in sigs op zijn zachtgezegd k u tt. Kijk die "User-bars/game-bars" vind ik prima zolang ze 19x350 zijn en gecentreerd. Dat ondermijnt de onoverzichtelijkheid niet, en is tevens soms nog wel leuk om te zien. Maar die grote 40x340 dingen, knipperende userbars vind ik erg vervelend om te zien. Als ze niet gecentreerd zijn is dit helemaal vervelend om te zien. Ik vind 't jammer dat XBW nu toch deze vaak oerlelijke grote sigs toestaat. Overzichtelijkheid neem toch weer een stapje terug. Ik zou zeggen, keep it simple, 19x350 (niet veranderend) mag (of het nu voor xbox of davitaman kauwtabletten is). Maar meer niet.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan ligt het daaraan, ik gebruik inderdaad nog IE6.0.

    De limiet wordt ook waarschijnlijk 19/20 pixels in hoogte. Het duurt alleen een beetje lang, omdat niet iedereen het eens is met elkaar. Er zijn zo veel mogelijkheden.
     
  6. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Code:
    [center] jou hele sig code [/ center]
    is mooier, dan staat ie int midden (wel spatie voor de C weghalen)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik dacht ook al. :9
     
  9. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm even checken of hij het doet en ik zou graag willen weten of ik mijn naam nog zou kunnen veranderen, heb ooit ergens gelzen dat dat kon...
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    op xbw of xbl? Op xboxworld kan het eenmalig, in januari weer, en op xboxlive kost het je bijna 10 euries (800 ms points)
     
  11. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde hier, denk dat ik dan even een nieuwe account aan ga maken want vind deze naam niet meer chill(de manier waarop hij is geschreven). Maar toch bedankt.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    je kan ook wachten tot januari, dan begint er weer een volgende "naamsveranderingronde". Er komt dan in je profiel te staan wat je oude account was op xbw. Maar een nieuwe account aanmaken kan op zich geen kwaad, je bent toch nog maar net lid :)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, daar ben ik het geheel mee eens. Daarnaast zien die dingen er ook allemaal anders uit en kun je dus ook niet concluderen dat een eigen gesoept plaatje van dezelfde grootte extra opzichtig is ofzo t.o.v. die gamerbars. Heb nu ff snel een Zelda TP tag gemaakt(heb een gamerbar gezien met exact dezelfde maten) maar die zal wel weer aangepast worden. Ik vind het een beetje kinderachtig, doe het goed of doe het niet.
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind toch 'doe het niet'. Ik hinder me behoorlijk aan al die plaatjes onder élk bericht. Maar goed, Panta rhei.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ook eens met the only ego wat betreft het toestaan van gamerbars en de rest niet. Die gamertag info is immers ook onder een avatar te vinden, dus dat maakt die gamerbar net zo "overbodig" als andere userbars....
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals het er momenteel voorstaat:

    - De maximaal toegestane grootte zal 350x20 pixels worden.
    - Afbeeldingen moeten statisch zijn.
    - Andere afbeeldingen dan gamebars zijn ook toegestaan.
    - Afbeelding in sig => max. 3 regels tekst, zonder spaties tussen de regels.
    - Smileys zijn niet toegestaan.
    - Quote in sig mag, maar niet i.c.m. een afbeelding.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij bestaat er geen enkele gamebar die aan die eisen voldoet...
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil zeggen dat de afbeelding niet mag bewegen toch ? Dus geen .gif zegmaar ? In dat geval hou ik het wel gewoon bij m'n huidige sig :)
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zijn er wel hoor, anders zouden we deze eisen ook niet stellen. :+

    Idd, ze mogen niet bewegen. :)
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, ik denk eigenlijk toch dat het forum hier toch een stuk minder op gaat worden. Want wil je de gamebars zien, zie je automatisch ook de afbeeldingen in de sigs van de rest van de mensen.

    Kan er anders niet een poll over worden gehouden? (Over overige afbeeldingen) Is wel zo eerlijk en democratisch.
     

Deel Deze Pagina