1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Signature

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pimboy, 1 dec 2003.

1. FabianNL

FabianNL Guest

wat gebeurt er als de sig te lang is eigenlijk? metteen een ban of iets? en max. 5 regels was het toch en geen kleur maar Graveheart zijn er volgens mij 6 en 1 kleurtje :D maakt mij geen ene snars uit maar viel me op :D of wordt 6 regeltjes gedoogt? (ik heb er volgens mij ook 6 dus...)

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Een regeltje meer of minder maakt niet zo heel veel uit, geloof ik.
    Maar als ie vervelend is / word, gaat direct de schaar erin.
    Die kleurtjes trouwens, ging over bonte kleuren.
    Geloof niet dat die van mij opvallend / irritant zijn. ;)

In het verleden stuurde we eerst een PM met het verzoek deze te veranderen, nu niet meer. :cool:

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is Wingdings :p

Maargoed, waarom we besloten hebben het sig-beleid wat strenger aan te pakken heb ik geloof ik in mijn aankondiging al geprobeerd duidelijk te maken: ik (en meerderen met mij) erger me vreselijk aan extreem lange en extreem bonte signatures. Dan heb ik het over sigs van meer dan 10 regels, of sigs van meerdere regels die van links naar rechts helemaal volstaan, vaak ook nog eens met verschrikkelijk veel kleurtjes. Sigs met enorme koeienletters vallen ook onder het kopje 'irritant'.

Kijk, een kleurtje kan best, een regeltje meer of minder doen we ook niet moeilijk over. De sig van Graveheart bijvoorbeeld is niet storend. Maar als een signature écht te opvallend is gaat vanaf volgende week de schaar erin.

Even kijken of ik wat voorbeeldjes van het forum kan plukken van signatures die vanaf volgende week gevaar lopen :)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een paar voorbeeldjes:

XgamerX:

[color=Light Azure-Cyan]Have owned:[/color]Pantzer dragoon orta, Amped, The sims, Oddworld: Munch's odysee, Fifa 2003, Lotr: two towers, Doax, Crazy taxy 3, Doa3.

[color=Light Azure-Cyan]Succesvolle trades met:[/color] Hantheman, Vince0606, ~X-Box junkie~, Saaur, Gspot

!!!!!BAD DEALS MET/NEVER TRADE WITH: FUZZLE !!!!!

---------------------------------------------------------

C.J.

C.J's Game Collectie (Niet compleet), C.J's Game Wishlist (Niet compleet)

Deals* (10|1|0|0): MasterChief_007¹ | Reteppd¹ | XMSTXRDXM¹ | AJK¹ | Shibby Live¹ | The Boy Wonder¹ | ID&T Rulez ¹ | lenny-t¹ | xplayer¹ | X-Commander¹ | MrBadBoy¹ | Biscuitje¹ | NetworX¹

*Groen = Goede Deal | Oranje = Matige Deal | Rood = Slechte Deal | Zwart = Onbekend/Nog in onderhandeling

HeAvY-GeAR
    SoFTwArE : HaLo , ProJeCt GoTHam RaCiNG , UnReAL ChAmpIoNscHiP , DeAd Or ALiVe 3 , RaiNBoW SiX 3 , ToTaL ImMerSioN RAciNG , FuzIoN FrEnZY , BuRNoUt , GTA DouBLe PaCk PaNZer DrAgOON OrtA BruTe FoRcE , RoLLeRCoAsTeR TYcOon ,
    QuAntuM ReDScHiFt , SeGa GT 2002 DeMoDIsKs 04.05.07
    GoEd GeDeAld MeT :
    Souhami, Cyberpunk, Toxic-Timmie, Terre, Xmaster, Xiroke,
    LightningSeeker, Mello1982, Dreamer

Om er zo maar even 3 uit te lichten die ik gauw tegenkwam. En zo zijn er nog genoeg die bedreigd worden.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wat graveheart ook zegt niet na hem luisteren.
    Hij wou zijn Jack II niet afstaan voor een knoop en een kauwgum!
    Het was *********** nog wel een hubba bubba.

Mijn qoute mag toch wel blijven staan? Of is dat ook te groot?

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, niet te groot, maar misschien moet je die text gewoon ff in het zwart zetten, dat groene leidt wel wat af

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zo dan? Ik hou hem wel als quote anders is de cluo weg.

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je alleen doen als de plaatjes op de server gezet worden, wat erg veel ruimte in gaat nemen dan. De server moet namelijk controleren hoe groot de plaatjes zijn, en dat kan niet als het plaatje op een andere server staat.
    Een .gif bestandje is niet per definitie kleiner dan een .jpg bestandje hoor.

Plaatjes in signatures zijn onnodig en irritant.

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zo kijkt niemand meer na je post omdat ze allemaal zijn afgeleid door je sig.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Mensen kunnen zelf bepalen volgens mij goed bepalen of ze in aanmerking komen voor sig wijziging door admins :). Als je gewoon binnen de 5 regels blijft en er geen feest van maakt is er niks aan de hand natuurlijk :) zoals Gogeta bijvoorbeeld.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die van mij is ook best groot. Moet k mezelf in toom houden?

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook kleurtjes en grote vette letters in mijn sig, maarreh...

Mag mijn sig blijven, alsjeblieft? 8)

13. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dus ik moet m'n sig ook ontkleuren? Hij is al sinds ik hier ben zo. Dus in dat jaar had iemand me wel mogen waarschuwen als hij/zij er zoveel problemen mee had. Maar ik wacht af...

Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    1. Ga naar Word.
    2. Zoek een leuk symbool uit.
    3. Zet em in je Sig met daar omheen : Symbool [/Font ]
    (zonder spaties)
    4. Nu moet ie et doen als het goed is :)
    5. Kom je er niet uit PM je me maar.

At Your Service *)

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29

Thanks_O_

16. Ruud

Ruud Guest

Ik stoor me al aan alle tekst in een sig die groter is dan de tekst die er boven staat, ik reg me niet eens op fora's die plaatjes in sigs toestaan. 'T is maar net waar je aan gewend bent, ik ben 'groot geworden' met GoT, lmfd...

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Helemaal mee eens, dat is ook onze vuistregel: als een sig opvallender is dan de post zelf, passen we hem aan of verwijderen we ze. Geldt ook voor sigs met koeienletters die ik steeds vaker tegenkom.

Btw, nice sig :D

18. Ruud

Ruud Guest

_O_

Btw, is dat niet gewoon een soort van fatsoen, niet een achterlijk irritante nick nemen?

Btw, nice _o_ alt ;)

Deel Deze Pagina