Silent Hill 3 !??!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eagle_1, 7 jul 2003.

1. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis is hij al een tijdje Classic, ik heb hem volgens mij bij de Media Markt al zien liggen.

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hier ligt hij nog voor €60,- in de winkel, weet je het zeker??

3. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, denk toch dat ik me vergis. Zag hem ook niet staan tussen de classics op xbox.nl

edit: mijn fout, ik had het hier gelezen: Artikel
    Zag hem bij de MM en dacht dus dat het een classic was |:-

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  4. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Echt balen dat hij niet op de Xbox uitkomt, nu moet ik de mindere PS2 versie kopen |:-

Het valt me op dat PS2 veel meer goede exclusieve titels heeft dan de Xbox, ik denk maar aan bijvoorbeeld aan Vice City, Tomb Raider: The Angel of Darkness en nu Silent Hill 3. Geen wonder dat PS2 het beter doet dan de Xbox.

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou Tomb raider AOD geen goede exclusieve titel noemen, ver van dat!

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Vice city is trouwens geen exclusive meer. Hij is er al een maand of 2 op de pc.

Ik denk dat silent hill 3, na een tijdje ook wel op de xbox komt. Silent hill 2 was ook al iets van een jaartje op de ps2 voordat hij op de xbox kwam.

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  7. Ik heb helaas nooit een van deze games gespeeld, wil ik zeker wel doen... helaas dat SH3 nie op de xbox komt, ik had hem wel gekocht denk ik...

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Joh, ff een jaartje wachten en Silent Hill 3 is op alle consoles te spelen. Of zou het zo zijn dat Silent Hill2 alleen op de XboX is gebracht om xbox-gamers te verleiden tot een PS2 aankoop nu SH3 alleen op PS2 uitkomt?
    Als ze nu Project Zero II uitbrengen op pS2 en niet op XboX zou ik het nog overwegen, maar SH is mijn geld wat dat betreft niet waard

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Silent Hill komt niet op de xbox, tenminste niet voor het begin van volgend jaar. wel jammer maar we krijgen genoeg top games.

10. Alucard

Alucard Work to Super Saiyan

Leuk Bevonden:
    0
    Silent Hill 1 en Silent Hill 3 zijn de echte opvolgers van elkaar. Silent Hill 2 was een side-story die niets met het 'echte' verhaal te maken had.

On-Topic: Silent Hill 3 komt vast wel op de Xbox. De vraag is alleen: wanneer?

Deel Deze Pagina