waarom staat silent hill4 niet in de releaselist hier op xboxworld,net zoals colin mcrae rally 5.....ze komen toch allebei 24 september????.....maar ze staan er niet bij
als t goed is wel hij is vandaag naar mij verzonden door de frs dus als de ptt meewerkt kan ik morgen eindelijk silent hill spelen
ik heb hem net gekocht bij de bart smit en ga hem nu effe checken,en vertel straks wel wat ik er van vind
& is t wat (geen spoilers graag) de ptt was niet aardig vandaag geen silent hill ontvangen, hopelijk maandag
het spel is echt tof....echt freaky shit.....maar ik zit nu al vast....ik ben al 2 keer zo'n gat ingeweest inde badkamer,alsje na de eerste keer terugkomt in de kamer zie je dat een tafel is verschoven en die moet je dan terugzetten,nu krijg je een pistol,maar dan ga je het gat weer in en dan kom ik niet meer verder........moet je iets bij die lange worm doen ofzo,of moet je die hekken in bij de ticketservice....HELP,ik kom echt niet verder
Je moet terug naar dat gat en daar zit een standbeeld van een vrouw op de wc, die geeft je een muntje zodat je verder de metro inkan.
En is die enger dan de voorgaande delen? Horror games zijn echt tof, de Resident Evil games heb ik tig keer uitgespeeld, en deel 3 van Silent Hill vond ik ook tog, ook al heb ik hem maar erg kort gespeeld. Ik denk dat ik deze wel ga halen als ik geld heb.
jorrit.verwerda...ik ben verder gekomen in de subway.....maar daar heb je die wallzombies en die gaan maar niet dood...telkens als je ze neer hebt geslagen komen ze toch weer terug,hoort dat zo.....ohja ik ben weer terug bij die poortjes maar dan wil dat meisje niet mee de poort uit,ze blijft achter dat hekje staan,is dat wel goed???en ohja ik ging daarna weer terug mijn kamer in en dan hoor ik de hele tijg geschuur of gekrab overal,ik weet niet wat dat is....wie helpt mij verder????
Tecmo, kun je misschien wat spoilers gebruiken? ( Spoiler je vraag [/ spoiler] Hij lijkt mij ook erg tof. Er is namelijk geen enger, zieker, creepyer spel dan Silent hill als je het mij vraagt. Ik heb Silent hill 1, 2 & 3 uitgespeeld en deel 4 lijkt me ook erg tof. Ik heb gelezen dat je alleen maar kunt saven in je eigen kamer, dus ik ben benieuwd hoe dit zal uitpakken.
In jou geval zou ik zeggen...download de hele walktrough of gebruik eens wat inzicht en probeer eens met het gezonde verstand wat verder te komen
ik vind het gebruik van een walkthrough een beetje zonde van je game. Alhoewel het bij Silent hill wel vaak zover komt dat je wel een walkthrough MOET raadplegen
Beter stel je de vragen niet hier maar in de Xbox Game Help / Cheats, hier: http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=17 Op deze manier verklap je tenminste niks van de gebeurtenissen