Ik heb silent hill 1 niet uitgespeeld, ooit een stuk gespeeld. Nu heb ik wel spijt dat ik hem niet heb uitgespeeld. Deel 2 en 3 heb ik wel uitgespeeld. En die vond ik geweldig eerlijk gezegd(ik vond deel 3 ook zeer goed, ook al had je meer wapens een stuff zoals xerofox zei, maar toch, ik vond hem echt goed!). Deel 4 ligt hier thuis ook(van mijn broer), maar daar ga ik mijn tijd niet insteken. Zoals xerofox al zegt, de sfeer is minder in die game,... Maarja, het is eigelijk een ander soort silent hill, dus misschien wel de moeite waart om uit te spelen. In ieder geval, de silent hill games gaan eigelijk om een droomwereld en realiteit. Zeg maar, je illusie en de echte realiteit(door een bepaalde gebeurtenis, of door een bepaald "iets" ga je je dingen inbeelden,...). Meer ga ik er niet over zeggen, speel gewoon de games . En de film heb ik helaas nog niet gezien, moet ik nog gaan zien. Mijn broer is hem gaan zien, en hij vond hem best wel een goede film, maarja, in het game beleven, is nog steeds veel cooler zei hij...
Maar het is wel één van de beste gameverfilmingen zei hij. Zoals Excess-denied al aangeeft, na die b-films is deze toch echt wel een topper...(maar ik moet hem zelf nog zien he)
Laatst bewerkt: 29 mei 2006