1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Silent scope complete

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lars, 6 mrt 2004.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik las tijdje geleden dat silent scope eraan komt

    nou heb ik laats de Thrustmaster Baretta lightgun gekocht

    dit las ik op tothegame.com

    The entire arcade smash-hit precision shooting experience comes to Xbox with Silent Scope Complete. Bundled in one comprehensive package comes all three Silent Scope hits released on arcade and an additional bonus game created exclusively for console. Together with light gun support from the MadCatz Blaster ™, this complete Silent Scope experience is a welcome addition for Xbox owners.

    wat heeft dat dik gedrukte te betekenen eigenlijk?
    dat je niet met die baretta kan??


    verder, weten jullie hoe dat allemaal gaat werken, want met silent scope kan je ook inzoom etc....
     
  2. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees in het Hardware forum maar even mijn topic over Lightun + games...
    Je Beretta gaat er wel mee werken hoor, dat is geen probleem. Alleen biedt het pistool dat samen met die game wordt geadverteerd wat leukere mogelijkheden...

    Als je nog vragen erover hebt, stel ze in dat topic, dan kijk ik of ik het kan beantwoorden...
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand de game of heeft iemand em gespeelt?
    Ik zag dat hij maar €30 bij Bart Smit was, en dat voor 4 games :)
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil hem wel, maar zag hem nu iig alleen nog bij de frs. liggen voor 35. Ik wou even kijken of hij elders misschien cheaper is.
     
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel, erg slechte graphics. Geluid is ook niks. Dit is geen PS2 kwaliteit maar meer PSX..............
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Echt niet zeg, deel 1 zag er op de Dreamcast voor zijn tijd ook wel prima uit. Je moet echt nog eens op de psx gaan spelen... je zal schrikken hoe lelijk dat er tegenwoordig uit ziet...

    Maar anyway, je krijgt wel 4 games voor de prijs van een halve. Dus vind ik het persoonlijk niet zo erg als het grafisch niet zo in orde is. Als het maar leuk speelt.
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem nu, werkt errrug slecht met lightgun
    maargoed spel vind ik zowiezo koel dus was de klap niet zo hard, had het al wel verwacht...
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dus hij speelt goed met de controller? zoja dan loop ik over een paar weken ff naar de Bart Smit :)
     
  9. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een controller speelt het wel, maar echt goed? Nou nee...
    Het spel is idd heel erg lelijk, maar dat wordt ook in elke review aangegeven. Het is gewoon een port v.d. arcade-versie en die waren nu eenmaal niet moeders mooiste...

    Het speelt op zich okay, maar ik vind het zelf niet echt heel leuk met een controller. Hetzelfde geldt voor wat mij betreft voor HOTD... Dat is wel een mooi spel, maar nu niet echt heel leuk met een controller...

    't Zijn trouwens wel 4 games, maar wel 4 praktisch dezelfde games... je kan het beter zien als 1 hele lange game, want de gameplay is precies hetzelfde in al die games...

    't Is voor wat mij betreft eventjes leuk ter afwisseling, maar 30 euro vind ik wel heel erg veel geld voor zo'n game... Als je HOTD nog niet hebt, zou ik eerder daar voor gaan. Maar als je die game per se wilt hebben, zou ik eerlijk gezegd ofwel wachten totdat die in prijs daalt, of het eerst huren... Maar da's mijn persoonlijke mening...
     

Deel Deze Pagina