man de game ziet er erg goed uit hij is al een tijdje bezig met downloaden, maar is het normaal dat het zo lang duurt?
heb het spel juist getest. het ziet er echt héél goed uit. maar weer 1 dom ding : het spel gaat weer niet zoals het moet op mijn pc... het spel gaat erg traag, met schokken enz... mss dat iemand een programma weet zodat hij behoorlijk gaat? wil het echt graag spelen.
Dat met die capes kan in je eentje, maar als er meer met dezelfde kleur zijn, kan het dus met een leger
Is er nog iemand hier die dit spel nog speelt? Ik ben opnieuw begonnen en ben nu alweer level 10 en misschien wil er iemand een keertje party'en?
ik speel momenteel op Oasis, de nieuwe server, omdat ik op die andere om de een of andere niet kan komen.
Ik zit nu alweer in Oasis met een level 10 character en heb geen zin om weer opnieuw dat stukje te doen. Iig nog niet momenteel.
heb deze game maar heel even gespeeld, vond er niet veel aan maar dat komt ook omdat ik geen geduld heb xD zit liever op mn 360 of speel liever gunz
Ik heb het spel een paar dagen geleden dus ook even gedownd. Ik verwachte er eigenlijk niet zoveel van. Ik had in ieder geen zin in een runescape-kloon of iets dergelijks... Maar het valt me nu reuze mee!! Ik zit nu ook in Oasis met een character genaamd Freeloader en hij is lvl 12. Jammer genoeg duurt het zo F*cking lang wil je een volgende lvl bereiken...
Goh die mmorpg heb ik ook nog een tijd gespeeld. Wil je het 'legaal' en gratis houden is dit zeker een van de aanraders in het mmorpg genre. Wat ik zeker goed vond is het groot aantal quests dat je als beginner kan doen, en die je dan ook nog eens deftige rewards opleveren. Zeker een volwaardige en mooie rpg, maar al bij al geraakte ik er persoonlijk snel op uitgekeken na een char/skill set volledige geleveld te hebben. Hm in vergelijking met andere, deftige, mmorpgs vond ik dat persoonlijk enorm meevallen... Zeker in het begin, quests en mobs geven meer dan genoeg exp, en vooral; je regenerate ongelooflijk snel. Voor je goed en wel als beginner neerzit is je mp en hp alweer gevuld.