Heb t zelf ook een tijdje gespeeld, werd er alleen gek van dat je zolang moest wachten totdat je eindelijk zon server in kon, daardoor ben ik ermee afgehaakt. Geef mij maar guilldwars \o/
daar heb ik nog geen last van hoor, maar wel van lag man, niet normaal daar. et duurt soms wel 5 seconde voor je poppetje wat doet. maar voor de rest is het wel een leuk spelletje
Speel het ook, nu lvl 20 char op de server Athens genaamd Eijfility Vind het cvanaf t begin leuk alleen dit is mn eerste char dus heb gewoon teveel onnodige skills...Nu vecht ik met een blade en schild Wie zit er nog meer op de server Athens? en kent iemand de nederlandse guild European_Nl?
Ik vind het toch wel heel wat mooier dan lineage 2. Ben nu bijna lv 30 in Troy nog steeds op 29.. Marja echt kut dat die servers altijd zo vol zitten..
ik heb even een vraagje, wanti k krijg steeds iets fouts... zodra ik een account hebt gemaakt op de site, wil ik daarna ff kijken of het inloggen het doet... en daaris de fout al, zodra ik de gegevens goed invul, logt hij niet in, ook in als ik een server wil joinen, hij zegt elke keer van '' check your id or password '' en ik weet zeker dat dat allemaal goed is... dus wat moet ik doen??
Ik wou het net downloaden om eens te kijken, is die site vervolgens offline! Ik ben nu geregistreerd/spel gedownload etc. MAAR DIE SERVERS ZIJN ALTIJD CROWDED!!
Heb het spel nu een paar x gespeeld en ben lvl 5. Maar ik heb een paar vragen: 1. Hoe kom je aan pets? 2. Hoe gebruik je magie in je aanvallen? ik zie iedereen vette en kleurige aanvallen gebruiken, maar mijne daarintegen...
pets kan je kopen bij een stable. Maar kan je nog niet mee beginnen denk ik want een wolf kost namelijk 1 miljoen... Verder kan je mana gebruiken door skills te activeren druk S en bekijk je skills. je hebt skillspoints nodig om skills te krijgen. en skillpoints krijg je bijv door monsters te killen.. :b:
Haha, tankx. Ik wist het ondertussen wel, maar evengoed bedankt Btw, er zijn hier erg weinig mensen die SR spelen maar op het forum van tweakers zitten erg veel mensen!
En je kunt beter je masterylevel 2 of 3 levels onder je echte level houden zo krijg je tot 10% meer skillpoints. Ik ben net level 21 geworden . In Server Xian
Da's waar, maar je krijgt weer minder XP. En het gat al zo langzaam. Ik zit er echt al kei lang over te denken om weer te gaan spelen. Weet het nog steeds niet zeker . Ik vind het langzaam levelen en de servers zijn crowded maar de gameplay is wel weer goed. Alleen zijn de paarden niet permanent.
Ik speel al een jaar op troy ofzo servers worde wel verbeterd minder bots enzo maarja nog vet druk ben nu level 33.
hey, ben em nu ook aant downen. gaat met 324kb/s, dus lekker snel. Ik, als ex-wow/eq2 speler, ben wel benieuwd wat ik hiervan kan verwachten.. kan iemand mij vertellen of het net zo soepel bestuurd als in wow/eq2? zo niet, dan ben ik gauw afgehaakt denk ik
Lol een jaar gespeeld en je bent nog maar lvl 33? Naja ik speel dit spel nu al een anderhalf jaar ofzo en heb verschillende chars gehad. De meeste van rond de 30 ofzo. Maar de laatste paar maanden ben ik echt behoorlijk aan het gamen geweest en ik heb nu een char van lvl 68. Ik speel op Tibet, ook wel Tibot genoemd. Je kunt waarschijnlijk wel bedenken waarom... idd veel botters. En dat is niet alleen op Tibet ook op de andere servers is het tegenwoordig niet normaal. Ze verpesten het spel eigenlijk, wat zeer jammer is, want het is imo een prachtspel. Er komt nu trouwens ook een hele grote update deze maand. Met deze update kun je naast Chinese chars nu ook Europese chars maken. Dus met andere skills, kleding, ander characters om uit te kiezen en er wordt een geheel nieuwe wereld aan de huidige map geplakt. Ik vraag me af of hier meer mensen zijn met hoge lvl chars of mensen die misschien ook zin hebben om een Euro char te maken. We maken namelijk op de server Tibet een Nederlandse guild en hebben daar nog wat members voor nodig.
Toen ik het speelde klikte ik altijd ver weg in de lucht. Dan kan je het verder met je pijltjes toetsen doen:b: