heb een vraagje, heb 'm gedownload van 2 verschillende sites, ene deed het sowieso niet en de andere is dan bezig met 'updating' en dan is ie klaar en gaat ie ineens uit en dan start ik m opnieuw op en dan doet ie niks. iemand enig idee?
WAAAAAAAAAAAAH GVD. nu heb ik silkroad weer opnieuw gedownload en geinstalleer alleen als ik de silk road online launcher dan weer start zeg ie updating... en dan als ie honder procent is kapt ie dr mee en sluit ie af en dan komt de launcher weer terug en zegt ie dat de servers offline zijn terwijl dat net niet was en nu vind ik het niet meer leuk. welke hebben jullie gedownload dan? de china torrent of die van filefront of fileshack?
Ik weet niet of het je al gelukt is hoor. Maar je doet er verstandig aan gewoon die bende van de officiele site af te halen. Dus via Utorrent. Maar goed bij mij werkt alles 1,5 jaar al goed.
Heb het een jaar geleden ook gespeeld was lvl 30 toen gestopt maaar ik ben het nu weer aan t downloaden, maar 1 ding snap ik niet wat is nu het verschil tussen ASIA en EUROPE want je kan nu toch kiezen ofzo?
Jah je kunt nu tussen twee rassen kiezen. Het grote verschil is dat Europe chars meer partygericht zijn en china chars bedoeld zijn om alleen te spelen. Zo kun je bij Europe chars nu kiezen uit een warrior, rogue, wizard, warlock, cleric (healer) en bard. Een partu zal het beste functioneren als alle 6 aanwezig zijn, alleen zal dat vaak niet gebeuren. Maar goed eigenlijk lijkt de gameplay van de europe chars nogal op World of Warcraft, het is ook erg questgericht. ohja en btw: Europe en China chars kunnen gewoon samen met elkaar spelen op dezelfde server. Later komt er trouwens nog een moslim ras bij volgens mij. Alleen dat is pas later. Volgens mij hebben de Koreanen op KSRO die update deze maand al gehad...
Ligt bij jullie de posseidon server er ook uit. Ik kan wel inloggen daar maar dan kan ik geen character meer kiezen lijkt net alsof hij gedelete is. Ik kreeg daarvoor tijdens het spelen de tekst "Disconnected from server" Wie van jullie speelt nog meer op Posseidon, misshcien kunnen we een Guild starten
Neh.. Kom maar naar Tibet. Kheb daar namelijk een lvl 5 guild (Geheel Nederlands) en een Union met allemaal NLguilds. Zeer gezellig daar. En btw: Soms gebeurt het wel dat je gedisconnect wordt van de server. Ik had dat eerder ook heel vaak. Maar dat kwam vaak omdat de server nogal overbevolkt was. Maar dat is nu niet echt meer het geval. Er is namelijk een grote bot block geweest.
Ik heb een lvl 68 nuker met spear. Maar ik heb al mn equip voor die char verkocht. Nu ben ik bezig met een swordnuker maar die is nog maar lvl 18 . En ohja ik heb ook nog een lvl 32 pure str blader, alleen die lvlt wat mij betreft een beetje te langzaam.
zal deze oude topic is omhoog halen.. omdat ik silkroad wil gaan spelen... mijn eerste vraag waar is die p2p client dowloader voor 1,6mb? heb helemaal niet nodig? en ik kan niet inloggen steeds maar weer disconection from server...
kick! ga het spel downloaden heb het al lang niet meer gespeeld, welke servers spelen jullie allemaal en namen ?