nou ok dan gaan we dat toch fijn doen... IEdereen ff posten die een mail wil gaan sturen.. *toch denk ik dat dit nix gaat uitmaken, maar ja, je moet wat met je kostbare tijd.. *
Heej heeft iemand hem al?Wat vind jij/jullie ervan?Want ik ben van plan hem misschien ook te gaan kopen. En Simcity 4 draait wel om iets mindere PC's. Want ik ken iemand die heeft hem ook en daar draait ie goed en hun hebben nog een mindere PC als wij en wij hebben een pentium 3 800 mhz. Alleen de extra's doen het dan niet ofzo.
dolletjes we zijn al met zijn zessen. ik denk niet dat ze daar van onder de indruk zijn. pech. maar helaas? maar op welke pc draait hij goed? en watvoor videokaart?
op de pc draait ie niet goed, tneminste bij mij, ik doe het namenlijk alleen boven op mijn eigen computer , pIII 500mhz, 256mb SDRam, 32mb cheap ass video kaart. Hier draait ie niet goed op maar hij draait, op de xbox moet ie dus wel draaiende te maken zijn
Nee, geen wonder dat ie niet lekker draait op die configuratie, bij mij draaide ie met een P4 1500 mhz, met 512 mb SDram en 64mb Geforce 4 kaart wel aardig, maar moest ie ook al flink nadenken, vooral inzoomen ging niet echt vlot. Dus hij heeft wel een vrij zware machine nodig wil je hem soepel kunnen draaien.
toch heb ik hem op mijn comp. nog wel gewoon op 1024 * 768 draaien, hij kan dus nog wel lager, hij zit niet op het laagste niveau. offtopic/ Ik moet overigens helemaal niet in en uit zoomen want dan laad ie een minuut ofzo, dus gewoon vanaf de zelfde hoogte blijven spelen\
ja je hebt minimaal pentium 4 & geforce 3.5 nodig denk ik... en heel wat geheugen. Maar met 8 voorstanders kunnen we EA en Maxis wel ompraten ( ehum).
ja we gaan ervoor zet ij effen een brief op of gaan we naar LA (daar zitten ze toch?) maar ik heb een pentium 4, 1,4ghz, 128 mb ram, en een cheap ass videokaart. ik kan nu goedkoop een geforce4mx kopen met 64 mb geheugen. wat denken jullie? het is misschien een beetje of-topic maar ik vraag dit omdat ik simcity4 als maatstaf gebruik aangezien het een redelijk 'zwaar' programma is.