je moet GEEN agrarische gebeiden maken; die nemen te veel ruimte in als ik jou was zou ik beginnen met wat aan gezondheid en onderwijs te doen (politie is minder belangrijk) bouw 1 school en 1 kliniek en zet de ambulances en schoolbussen op z'n hoogst zodat ze zoveel mogelijk bereik hebben. naar 2 maanden moet je terug gaan naar je school (met "?") en kijken hoeveel leerlingen erop zitten (zelfde doen met de kliniek).
als je dat ziet zul je waarschijnlijk zien dat lang niet je hele school vol zit.
je kunt dan het plaatselijk budget aanpassen zodat er genoeg capiciteit is voor al die leerlingen en nog ongeveer 50 meer (als je te weining doet gaan je leraren staken en dan doet je shool bijna niets meer.
verder zou ik nog 1 brandweer kazerne in je industrie gebied bouwen want daar zla later vaak brand ontstaan (dat is vet irritant)
als je dit allemaal gedaan heb zul je zien dat je sims heel snel weer terug gaan komen. en dan krijg je meer geld en zou ikverder gaan met het neerzetten van scholen en klinieken.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
ps heb je al een vuilnisbelt? want de sims beginnen zich dan te ergerren aan het afval als je er gen hebt (je kan ook een recycle centrum bouwen) zorgt voor minder stank
Laatst bewerkt: 11 jan 2004