1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    (Vertaalde info Duits gamesblad)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    About time ! \o/

    -------------------------------------------------------------------------

    Handige links:

    SimCity Wiki Guide (IGN) (main pagina van waaruit je alle bijbehorende info over wegen aanleggen, specializations, regio's, great works etc. kan vinden)
    http://www.ign.com/wikis/simcity

    Starter Guide (in de vorm van een filmpje en daarbij ook nog elke stap extra uitgelegd in tekstvorm)
    http://www.ign.com/wikis/simcity/Starter_Guide

    Roads & Traffic tips and tricks
    http://www.youtube.com/watch?v=g-8lhpINmXE&feature=youtube_gdata_player

    SimCity Hub met veel informatie
    http://www.simcityhub.com

    SimCity strategiën en tips topic op Tweakers. Startpost moet nog opgebouwd worden, maar door de pagina's door te lezen vindt je al veel tips van users daar.
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1539965
    __________________
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    _O_

    Yay, eindelijk, Simcity <3
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ziet er veel belovend uit!
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze voor realisme gaan. Ik kan dat nog niet zo snel terug vinden in de screenshots. Alles ziet er erg....netjes uit. Te netjes zeg maar. Een haven die netjes omsloten wordt door een weg, waarnaast weer een woonwijkje is.

    Ik zou veel liever zien dat havens en vliegvelden en dergelijke ook zones worden die je kan toewijzen waarna ze zich organisch gaan ontwikkelen. Geen haven meer die je meteen kan neerplempen, maar een die meegroeit met de stad. Uiteraard moet je hier wel invloed op kunnen hebben. Vliegvelden zijn zelden ook maar 1 gebouw met 2 landingsbanen. De realiteit is vaak dat er kriskras overal loodsen staan, landingsbanen worden verlengt en nieuwe landingsbanen een eindje van het vliegveld worden aangelegd.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Moest toch ff lachen toen ik dit las en daarna jouw gebruikersnaam :+

    Maar ben het wel met je eens. Hoop dat de muziek ook weer goed is, die was episch. Eindeloos pianogepingel :)
     
  7. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja nu je het zegt. Maar mijn naam komt voort uit mijn liefde voor Unreal games. Heeft verder niks met realisme te maken :+

    Oooh ja de muziek! Ik luister zelfs nu nog steeds wel eens die nummers op youtube.

     
  8. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn ziet er echt wel nice uit !
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    “The rumours are true; Sim City is back,” Maxis senior vice president Lucy Bradshaw said. “We’re taking Sim City back to Maxis, and we’re bringing it to you on the PC in 2013.”



    [​IMG]

    [​IMG]

    Tilt-shift stijltje is tof!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vet :) Vroeger erg van de spellen kunnen genieten. Speel ze soms zelfs nog.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vette trailer! Jammer dat het nog zo lang duurt tot ik er mee kan spelen, maar lijkt me erg vet. Leuk dat ze eindelijk een multiplayer erin doen, hoewel ik dat eigenlijk nooit gemist heb lijkt het me erg tof. Nou hopen dat ze het een beetje open laten voor modders en dan zit ik vanaf 2013 wel weer even gebakken.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    wtf...
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  15. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
     
  16. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ondertussen is het al bijna weer een jaar veder sinds de laatste (onzinige)post nu het spel over anderhalve maand uit komt vroeg ik me af of hier nog meer leden zijn die het spel gaan spelen.

    heb zelf de lim editie besteld vind voor 59 euro de 20 euro extra voor de deluxe editie wel heel duur worden voor een paar extras van steden
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet. Waarschijnlijk wacht ik eerst de reviews af.

    Ik ben een groot fan van de serie, maar ik heb om een of andere rede het gevoel dat dit een versimpelde (à la sims) versie wordt. Al zie ik ook heel veel details die je kan bepalen in de filmpjes. Hopelijk heb ik ongelijk, ik verwacht van wel :)

    Veder hoop ik dat ze de grid goed werkend hebben gekregen. Waar oudere sims altijd een vierkant grid gebruikte waar je op kan bouwen lijkt het dat dat niet in dit spel zit. Na mijn ervaring kan dit een verademing zijn en je heel veel mogelijkheden geven, of een bitch als het niet lekker functioneert.

    Ik heb er iig zin in!
     
  18. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    heb zelf de lim editie gekocht ben gek op superhelden en vind het een leuke toevoeging misschien is het een idee om een lijstje te maken wie er gaat spelen want je kan elkaar natuurlijk ook helpen in het spel
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Superhelden in een Sim City? :{

    Ik was erg benieuwd naar het management systeem en of het beter zou draaien dan SC4. Daar kon je nog zo'n supercomputer hebben maar op een gegeven moment werd het traag. Maar als ze nu al met superhelden beginnen, tsjah ik weet het niet hoor...
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er hebben toch altijd al van dat soort rare fratsen in Sim City gezeten? De UFOs, de dino gevormd uit auto's, etc.
     

Deel Deze Pagina