SehNL - Seh - Education SpauldingST - Jorrie - Electronics Epiloque - McSparkle FiiNL - Fiasco carnage nl-carnage nl Vixae - Inferius Brazke_NL - Braske Olds98 - Ch®is Da_Houseman - dahouseman Welke server gaan we eigenlijk gebruiken?
Hopelijk snap ik nu hoe je een snelweg kunt maken, lol. Jaren lang SimCity gespeeld maar snapte er geen fuck van hoe je een snelweg moest aanmaken.
Het is weer even wennen. Vooral mijn verkeer staat nu ik 75k inwoners heb te vaak muurvast. Nu nog ff kijken waar ik overnieuw ga beginnen. Heb al veel geleerd. Origin account: EnricoJulian
Kan ik niet alleen op een map spelen? Of dan tenminste zo ver mogelijk van andere spelers afgezonderd. Wil in het begin vooral wat spelen en dingen uit proberen omdat dit mijn eerste SimCity wordt en heb eigenlijk geen zin in andere spelers die van invloed zijn op mijn stad.
Je moet Privé aanvinken. Dan kan je in je eentje aan de slag of met een groep die jij invite. Je kan 10 verschillende games starten.
Wie van jullie heeft SimCity 5 in de Nederlandse webshop gekocht? Hebben ze al deluxe versie op voorraad? De enige, die ik heb gevonden is op gamecardmarkt.nl te koop. Maar ze hebben normale versie. Wat nog?
Deluxe is volgens mij Origin exclusive. Ik heb mijn LE key van greenmangaming.com en die speel ik op dit moment ook in het nederlands. Waar kan ik trouwens de taaloptie vinden voor engels?