Ik vind het hele server debacle nog wel mee vallen bij deze game eigenlijk. Of ik heb gewoon geluk gehad. 2x heeft de game het niet gedaan en 3x een wachtrij van 15 minuten. Allebei zijn belachelijk, maar als ik naar andere grote releases kijk kan het veel erger
Hoe je het ook went of keert, DRM is de toekomst. Daar ben ik in ieder geval overtuigd van. Het hele sociale aspect wat ze hebben toegevoegd ben ik blij om en zal denk ik in alle games komen. Wat altijd online zou betekenen en dus DRM. Ik snap het aan een kant ook wel. De kosten voor een game te maken worden steeds maar hoger en hoger, al is het vreemd dat ik niet online in het OV op mijn laptop kan spelen. Daarnaast zou ik ook vrij pissed of worden als mijn werk wordt 'gepirate'. Al heb ik die mening pas sinds ik full-time werk
Het enige waar ik mij mee kan troosten is dat de releases van DRM steeds beter lijken te verlopen. Als ze nu vanaf half 2013 het voortaan in één keer goed gaan ben ik tevreden.
Misschien komt het ook wel doordat ik minder game en niet meer zo gehypted ben voor nieuwe games. Ik kan me er steeds minder over opwinden. Je zou kunnen stellen dat ze gewonnen hebben
Laatst bewerkt: 9 mrt 2013