In de startpost staan onderaan een paar handige links. Voor mensen die opnieuw willen beginnen met hun stad, dus alles willen deleten en toch op dezelfde plaats willen blijven is dit een link om eens door te lezen. 'Deleting a city and winning in the proces'. http://www.reddit.com/r/SimCityStrategy/comments/19sj6j/deleting_a_city_and_winning_in_the_process/
Heb de game zelf nog niet (wacht op Mac versie ) en ben dus leip veel aan het doorlezen en dacht deel het ff .
Ik heb fucking veel erts, iemand kopen? Snap er niks van, lol. Ik blijk wat water te kopen van mijn buurman, zal wel.
Trade Depot > Erts opslag bijbouwen > Exporteer aanvinken. Zorg ook dat je genoeg vrachtwagentjes heb rondrijden. Deze halen de plaatselijke opslag op bij de mijn en slaan dit zelf op voor verkoop in hun depot.
Ja heb ik. Ik kan een moeilijk groot trailerpark met een lange straat vol pizzahutjes uit de grond stampen. Maar het upgraden etc snap ik simpelweg gewoon niet. Als ik parkje plaats voor medium wealth huisjes en winkeltjes begint iedereen te miepen over werkloosheid en te weinig shoppers etc. /Edit: Nevermind. Dit echt geen spel voor mij blijkbaar. Thanks voor hulp though
Geinstalleerd Servers zijn beschikbaar We gaan is kijken of ik er nog wat van bak ... Is alweer een tijdje geleden! Invite op de XBW "Server"? IamWaldini is de Origin naam.
Mijn water begint op te raken in mijn stad. Heb nu zo'n 50k inwoners. Hoe krijg je in godsnaam die skyscrapers om zo de 100k populatie te halen? Kom niet verder tot die appartemententorens. Heb geen plek meer om te bouwen dus ze zullen groter moeten worden de gebouwen. Heb parken eromheen en alle faciliteiten zijn aanwezig.
Hou je wel genoeg ruimte over om ze te laten groeien? Als je alles dicht op elkaar bouwt zal het nooit groot worden.
Jawel, gebouwen zitten al in de op een na laatste fase. Alleen die laatste fase word niet gehaald. Infernius jij misschien tips? Zie dat jij zieke stad voor elkaar heb gekregen!
... wat gaan we nou weer krijgen? Ik heb de game geinstalleerd. Alle updates gedraaid ... start ik opnieuw op. Wil ik opstarten, blijft dat "start" scherm zwart. Wacht nu al 20 minuten op m'n game ...
Had ik gisteren ook alleen wel wat korter... Zijn de serverproblemen... Ff ctrl alt delete doen en opnieuw starten..
Ja, ik heb de game maar opnieuw geinstalleerd en krijg het "scherm" nu wel. Moet alleen weer die updates starten ... ach, geduld is een schone zaak. Aan m'n laptop ligt het niet ... die is meer dan goed genoeg om BF3 te draaien