Pff, ben je even weg, kom je terug, is er door een ramp mijn ziekenhuis en brandweer gesloopt waardoor nu overal mensen doodgaan en alles afgefikt is, herstelproces is bijna voltooid, ben alweer aardig op weg
Scholen bouwen neem ik aan? Verdien nu trouwens mooi wat aan processors nu ik niet meer over die kustwegen moet die altijd geblokkeerd zijn, mooi over water
Je kunt niet je uitgaven aan bijvoorbeeld gezondheid aanpassen of wel? En kun je als het ware ook elektriciteit/water aanbieden aan andere steden of gaat dat vanzelf?
Als je een overschot hebt gaat het vanzelf lijkt mij. Kan nu op commando meteorieten de grond inboren, handig voor lastige Sims
Dure wijken van maken. Dan gaan er vanzelf educated volk wonen. Had eerst een enorme werkloosheid onder laagopgeleid. Beste manier om werkloosheid te bestrijden is je werklozen laten oprotten.
die traffic jams zijn echt klote Ik krijg mn stupid attractions gewoon niet profitable.. Iets met traffic jams en wait time ofzo
231k inwoners nu. Als region hebben we al 880k, nog 120 voor de achievement . Empire State Building levert mij 150k per dag op . Gewoon aan een Streetcar Avenue zetten. En zorgen dat je een station hebt, en een ferry als dat mogelijk is.
Win ik ook nog in EEn behoorlijk grote oliebron in mijn stad dus dat levert ook behoorlijk veel op, nu moet ik nog even zorgen dat mijn olie per boot kan en dan ben ik helemaal binnen Alloy produceer ik door middel van recycling, ideaal
Staat je savegame op de server, of lokaal? De game wil ik in het Engels, maar daarvoor moet ik opnieuw downloaden. Ben ik dan m'n save kwijt?
Oke top! Wel logisch eigenlijk. Anders zou een stad plotseling verdwijnen uit een regio als iemand zijn spel verwijderd
Gisteravond beginnen met spelen en het zoeken van een regio werkt kut. Bij Join Game alleen maar volle regio's. Kan ik een invite krijgen voor de XBW-regio?
Hé Dulle heeft ook een city, jeee. Die mega-man die je bij de LE krijgt is overigens echt fucking nutteloos. En die badguy zijn gebouw kost 110.000 ofzo, doag.