Heeft iemand een linkje van al die "exclusive" gebouwen? Want ik zie op YouTube mensen met gebouwen die ik totaal niet heb. Zelf heb ik de Heroes & Villains versie. Wat is er nog meer? ... of wat KOMT er nog meer?
zelfde hier. Wacht nog op de 2.0 patch. Misschien wordt het dan weer leuk. Ik heb nu 3 steden vol gebouwd en voelt gewoon steeds als zelfde aan Ergens vind ik het heel leuk, maar ik begin er niet aan. Geen zin om weer met niets te beginnen denk ik.
SimCity komt 11 juni naar de Mac! De mensen die de PC versie al hebben gekocht krijgen de Mac versie gratis!
Mooi nieuws! Maar is er verder al wat bekend over de komst van patches voor problemen zoals de grote verkeersopstoppingen enzovovoorts?
Maak geen kruispunten waar 4 wegen op elkaar aansluiten maar 3, in feite maak je dus over al T-splitsingen. Dat zorgde er bij mij voor dat het bij 200k inwoners nog geen rotzooitje is op de weg. Dit is nog zonder een openbaar vervoer systeem, ik heb nog een andere stad met 75k inwoners en dat is wel een enorme bende.
Met een goed werkend openbaar vervoer (trams, busstations, park/ride's etc) kom je al een heel eind En zoals al gezegd, nooit een kruispunt maken, alleen T- splitsingen. Met mijn oude stad waar ik bijna 300k inwoners had, had ik nergens last van wbt opstoppingen.
Dan is het goed. Heb zelf nog geen SimCity gespeeld (wacht op de Mac versie), maar had eerder gelezen dat de AI soms echt achterlijk is. Bijvoorbeeld vuilniswagens die in een treintje achter elkaar aanrijden enzovoorts.
Ja, en met bussen is dat ook vaak bij mij. En zodra je 1 busstop plaatst in je stad, komen ineens alle bussen uit de regio in je stad rijden, en zorgen die bussen zelf voor files :/
Release note van 2.0 patch is al 'uitgelekt': http://www.simtropolis.com/news/_/s...lease-notes-appear-on-czech-simcity-blog-r493
Dat zijn iig al mooie verbeteringen! Het ergste waar ik aan ergerde was als je stad meer banen dan heeft, dan haalt 'ie forenzen uit andere steden. Als je er een tering zooitje van maakte met wegen, dan waren je sims vaak nog niet thuis of ze moesten alweer naar het werk. Door deze bug zag de AI dat er banen over bleven waardoor er telkens een vers blik forenzen werd opengetrokken. Met als resultaat dat je hele stad in elkaar viel.
Heb in mijn 16 steden region een hoekje opgeofferd om alles te unlocken, alleen er is hier best wel veel air pollution door de processor en computer fabrieken. Als ik nu aan andere kant van deze region steden ga bouwen die ik schoon wil houden krijgen deze dan last van die pollution? Die wind in het schone gebied gaat in ieder geval de kant op van het vieze gedeelte, dat ook nog eens aan de hele andere hoek zit van de map. Toch krijg ik af en toe klachten dat er bactieren zijn in deze nieuwe steden. Ik wil namelijk 1 hoekje maken met een Universiteit stad, klein schalige processor stad, service stad en een las vegas stad, met als great works het vliegveld.